قیمت روفرشی

قیمت روفرشی کشدار و روفرشی های مدرن  بافت کارخانه جات استان یزد با قیمت های معمولی و ارزان از طریق سایت های اینترنتی به مشتریان در سراسر ایران عرضه می شود.

روفرشی چیست؟ بهترین مدلهای روفرشی کدام است?

قیمت روفرشی

رو فرشی

روفرشی پارچه ضخیمی است که جهت حفاظت از  فرش های گرانقیمت ماشینی و دست بافت به کار می رود که در برابر هیاهو و بازی بچه ها و یا رفت وامد زیاد از ان محافظت می نماید  که به علت سبک تر بودن  ان در صورت کثیف شدن شستشوی ان بسیار راحت تر از فرش می باشد در حالیکه شستن زیاد فرش باعث کوتاه شدن عمر فرش می‌شود کما اینکه روفرشی ها را می‌تواند زیراندازی باشد جهت تفریح و مسافرت که به راحتی حمل شود.

روفرشی برگرفته از نقشه گلیم و طرح فرش دست بافت می باشد که بیشترین تولید ان به اختصاص ۹۰درصد بازار ایران متعلق به استان  یزد می باشد.بافندگان و صنعت گران یزدی نزدیک به نیم قرن است که تولید.

این محصول را شروع نموده اند و امروز یکی از هنرهای صنعت اصیل شهر یزد می باشد که روز به روز بامدل ها وطرح های جدید و به روز درحال رشد و ارتقا بوده که نه اینکه در داخل کشور شناخته شده می باشد از شهرت جهانی نیز برخوردار می باشد.تولید روفرشی با منسوجات والیاف صدر صد ایرانی تولید می شود و صنعتگران داخلی سعیشان بر این بوده که تا امکان داشته باشد این محصول را از مواد بومی وداخلی تهیه نمایند.

 

قیمت روفرشی

 

قیمت روفرشی معمولی

گروه سایت های تجاری اینترنتی ما محصولات روفرشی با کیفیت بالا و قیمت معمولی را بنا به نیاز مشتریان به سراسر ایران عرضه می‌کند شرکت های تولیدی روفرشی انواع روفرشی ها را با نوع مخمل شانل  زرکدار ۲ رنگ ۳ رنگ دو رو و ابریشم و غیره تولید می‌کند که مشتریان استقبال زیادی از این نوع طرح های روفرشی نموده اند

همچنین در تولید انواع روفرشی ها از رنگ بندی های متفاوت چون قهوه ای کرم سبز آبی زرشکی و سرمه‌ای و غیره به کار برده‌اند که جذابیت خاصی به روفرشی ها داده است .

مزیت روفرشی های امروز بادوام بودن ضد الکتریسیته نرم و لطیف برای زیر انداز و با رنگ ثابت و با تراکم های بالا است که نظر شما مشتریان را جلب نموده است روفرشی ها در اندازه و سایز های مختلف یافت می شود که در ۳ متر ۶ متر ۹ متر ۱۲ متر می باشد که برای بخش های مختلف خانه و منازل کاربرد دارد و تنوع رنگ بندی آن ها جلوه ی خاصی به دکوراسیون منازل بخشیده است خرید روفرشی برای منازل از کارخانه به طور مستقیم خرید ارزان را به مشتریان القا می کند که مشتریان عزیز می توانند برای خرید هر نوع محصول خود با مجموعه سایت اینترنتی ما تماس بگیرند.

از مزیت ها ی روفرشی سبک بودن آن هست که در حمل و جابجایی و همچنین شستشوی زیاد بسیار با دوام است.

 

 

روفرشی کشدار

روفرشی کشدار یکی از جدیدترین نوع روفرش است که به صورت کشدار بوده و زیر فرش قرار می گیرد این روفرشی با طرح های زیبایی که دارد بسیار مورد توجه خانم های خانه دار قرار گرفته است.

به علت تقاضای اکثر مردم جامعه و نیاز آنان به روفرشی های کشدار که یکی از لوازم ضروری منزل ها برای خانمها به شمار می‌رود تنوع و مدل های متفاوتی به بازار عرضه گردیده که می‌تواند خرید آسان جهت هماهنگی رنگ بندی و ست شدن با یکدیگر لوازم خانه ها برای مشتریان فراهم کند خانم ها همیشه نگران کثیف  شدن فرشهای خانه خود هستند.

به خصوص کسانی که دارای کودک می باشند که انواع روفرشی کشدار می‌تواند دغدغه ی آنان را برطرف کند همچنین به علت هزینه زیادی که باید بابت شستن فرش خود بدهند و پاک نشدن کثیفی از  روی فرش  با ارزش خود می‌توانند از انواع روفرشی های مدرن برای دکور منازل خود استفاده کنند.

روفرشی مدرن

روفرشی های مدرن روفرشی هایی هستند که دو طرفه می باشند  که در صورت کثیف شدن یک طرف آن می‌توان از طرف دیگر آن استفاده کرد

و بافت آن از الیاف شامل مخمل تولید شده که علاوه بر نرم و لطیف بودن آن از زیبایی خاصی برخوردار است از دیگر روفرشی روفرشی کلاسیک می باشد که در طرح ها و انواع مختلف چون افشان لچک ترنج و خشتی تولید شده است که به دلیل سبک بودن آن مشتریان بیشتر برای مصارف زیر انداز برای گردش خود استفاده می کنند افرادی که  حساسیت بالایی به پرز قالی دارند می توانند از طرح روفرشی مدرن ابریشمی که بافته شده از نخ مصنوعی ابریشم که بدون پرز هست استفاده کنند.

 

قیمت روفرشی

 

قیمت خرید عمده روفرشی بافت یزد

اکثر اقشار جامعه به علت در دسترس بودن اینترنت توانسته اند که محصولاتی را که نیاز دارند از طریق سایت اینترنتی به جنس و الیاف به کار رفته در تولید محصول خود و همچنین قیمت های بروز آن آگاه شوند و خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه‌های تولید داشته باشند به نفع و سود آنهاست .

همچنین اگر بتوانید محصولات روفرشی خود را از کارخانه های تولیدی بخرید می توانید در انتخاب رنگ و طرح آن از تنوع بالایی بهره مند شوید بیشتر روفرشی ها با طرحهایی چون روفرشی سنتی و روفرشی مخمل سبک و روفرشی کوبلن به علت ارزان بودن به کشورهای دیگر صادر می‌شوند که در سایزهای مختلف تولید شده اند اگر قیمت محصولات برای شما مشتریان اهمیت دارد می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی ما خرید عمده و ارزان برای انواع روفرشی ها با طرح های خاص باشید.

امروزه روفرشی ها با مدل ها و نقشه هایی متنوع به بازار عرضه شده که سلیقه های مختلف مردم را برای منازلشان در بر می گیرد . روفرشی های مخمل وابریشم از جمله روفرشی های جدیدی است که از استقبال خوبی برخوردار بوده است این روفرشی های جدید وبا طرح های  خاصی که دارند باعث زیبایی بیشتر منازل شده است.

برای اطلاع از لیست قیمت ها وخرید روفرشی یزد با شماره های زیر تماس بگیرید.

وحیدرضا کاظمی:

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

 ۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!