خرید روفرشی ارزان

خرید روفرشی ارزان یزد در طرح های متنوع و مدرن و در ابعاد ۳ تا ۱۲ متری به صورت اینترنتی از طریق سایت های تجاری ما در سراسر کشور به مشتریان عرضه می گردد.

خصوصیت روفرشی چیست؟روفرشی ارزن از کجا بخریم؟

 

 

روفرشی وسیله برای ماندگاری فرش ها

روفرشی پارچه ی ضخیمی است که روی فرش می گسترانند تا از تابش آفتاب در امان باشد.وجود روفرشی ها باعث بقای عمر بیشتری برای فرشها خواهد بود

اولین روفرشی توسط نساجان و بافندگان یزدی بافته شد و دارای طرح های چهارگانه و جنس پنبه بوده که با دستگاه های اولیه ماکویی بافته میشد و برای حفاظت از فرش دست بافت بافته و مورد استفاده قرار می گرفت.

که امروزه علاوه بر نگهداری و حفاظت فرش در منازل به عنوان زیراندازی ساده و سبک و با قابلیت شست و شوی راحت و حمل آسان در مسافرت ها و گردش ها برای خانواده ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید روفرشی ارزان

نقشه های روفرشی مدرن

نقش های اولیه روفرشی مدرن  نقوش گل و گیاه یا نقش جانوران بوده که بیشتر برگرفته از ذهنیت های مردم و با توجه به فرهنگ ها و آداب و رسوم آیین مناطق مختلف کشور که با ان اداب و رسوم زندگی و خو گرفته بودند شکل میگرفته است و امروزه نیز با دستگاه های مدرن ماشینی این  نقش های سنتی و اصیل را بر روفرشی ها نقش می زنند.

 

نقش هایی مانند :

  • شاه ترمه
  • شاه نشین
  • شاهکار
  • شاه گل
  • سادینا
  • شاهسوند

که از پرطرفدار ترین طرح و نقشه های روفرشی در حال حاضر می باشد که این روفرشی ها با مواد اولیه صددرصد ایرانی و بومی در داخل کشور توسط کارخانجات تولید یزد بافته و به بازار به دست مشتریان  عرضه می شود.

که اگرچه در داخل کشور شناخته شده و مطرح میباشد در خارج از کشور نیز مخصوصا در کشور های همسایه از طرفداران و بازار خوبی برخوردارمی باشد.

خرید روفرشی ارزان

قیمت خرید روفرشی ارزان تولید یزد

مردم کشور ایران از موفق بودن کشور ایران در زمینه نساجی آگاهند و می‌دانند که شرکت‌های تولیدی روفرشی های بسیار متنوع با الیاف مرغوب تهیه و تولید می‌کنند طرحهایی که روی روفرشی ها را رویت می‌کنند برگرفته از طرحهای سنتی و گلیم ها و فرش‌های دست بافت‌ است که امروزه انواع رنگ بندی های متنوع و نقشه های متغیر آن انتخاب در خریدار را برای مشتریان آسان نموده که می‌توانند روفرشی ها را هماهنگ با فرش و لوازم دیگر منزل خود کنند که جذابیت مدرنی به خانه خود می دهند.
روفرشی های کشدار ایرانی کیس بسیار مناسبی هستند و امروزه از لوازمات ضروری خانه ها به شمار می روند به خصوص خانه هایی که دارای کودک می باشند می‌توانند از امر و نهی کردن به کودک بپرهیزند که یکی از نکته‌های تربیتی را نیز به کار گرفته‌اند همچنین به علت سبک بودن می‌توان زیاد شستشو کرد و در نظافت خانه بسیار مناسب می باشد.
شهر یزد مناسب ترین قیمت خرید روفرشی ها را دارا می باشد که نسبت به الیافی که در آن به کار رفته و از دوام خوبی برخوردار است می‌توان گفت خیلی مناسب است همچنین روفرشیهای کشدار تولید یزد امروزه از فروش فوق العاده ای برخوردارند که از سر خوردن روی فرش بلامانع اند و این مشکل را از سر خانم ها برداشته اند که خانم‌ها از جمع شدن روفرشی روی فرش خسته و اذیت نشوند مشتریان برای خرید مطمئن و قابل اعتماد می توانند برای خرید با مجموعه سایت اینترنتی ما در ارتباط باشند تا محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.
برای خرید روفرشی های ارزان تولید یزد با مجموعه سایت اینترنتی ما در ارتباط باشند تا محصول مورد نظر خود را دریافت کنند.

 

ارزانترین خرید اینترنتی روفرشی ۱۲ متری

روفرشی های امروزه از تنوع بسیار بالایی برخوردارند که انتخاب برای مشتریان کار سختی نیست با وجود وزن سبک فوق العاده قابل شستشو در ماشین لباس شویی می باشند.

همچنین طرح های فانتزی واقعا منازل را جذاب و زیبا می کند که استقبال مردم را روز به روز در خرید روفرشی ارزان روز افزون می کند همچنین به علت تولید در سایزهای متفاوت و مختلف مصارف زیادی دارد که برای زیر انداز بسیار مناسب است و از نور آفتاب و خوردگی زیاد نیز روی فرش با ارزش شما جلوگیری می کند .

روفرشی های ۱۲متری که امروزه مدل های کشدار ان بسیار پر طرفدار می باشد برای حفاظت فرش های ۱۲ متری بسیار مناسب می باشد و طرح های بسیار زیبا و متنوعی داشته که بسیاری از خانم های خانه دار مشتاق خریداری انها می باشند.

امروزه اکثر مردم برای تهیه جهیزیه عروس خانم ها نیز از روفرشی های متفاوت بسیار استفاده کرده‌اند که خیلی هم راضی هستند که علاوه بر زیبایی از پا خوردگی و کثیف شدن فرش‌ها نیز جلوگیری می‌کند همچنین با کمترین هزینه می توانید زود به زود رنگهای فرش خود را از تیره به روشن یا از روشن به تیره تغییر دهید و بهترین دکوراسیون مدیران را با روفرشی های ارزان برای خود مهیا کنید.

انواع روفرشی های کش دار و مخمل در شهرهای بزرگ نمایندگی دارد که شهر یزد از جمله شهرهایی است که نمایندگی انواع روفرشی های متفاوت با طرح و رنگ بندی های زیبا را به صورت عمده عرضه می‌کند همچنین سایت اینترنتی ما علاوه بر نمایندگی روفرشی در شهرهای متفاوت و بزرگ روفرشی های مختلف را به صورت مستقیم از کارخانه روفرشی و نمایندگی‌های روفرشی ها امکان پذیر کرده است که انواع روفرشی ها مانند روفرشی دورنگ روفرشی دو رنگ مخمل روفرشی ۲ رنگ ۳ رنگ مخمل روفرشی شامل روفرشی زری دار روفرشی کوبلن و غیره در وزن های متفاوتی چون ۵ کیلوگرم پنج و ۵۰۰ کیلوگرم ۶ کیلوگرم و ۷ و ۵۰۰ کیلوگرم تهیه و تولید می‌شود.

برای خرید انواع روفرشی های ۱۲متری با بهترین برند های کارخانجات یزد با همراهی از سایت های اینترنتی ما خریدی دلخواه را تجربه نمایید.

خرید روفرشی ارزانفروش عمده روفرشی ارزان از کارخانه های یزد

شاید شما به دنبال بهترین راه برای خرید روفرشی یزد با قیمت ارزان باشید که البته امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی اکثر اقشار جامعه راه خرید محصولات خود را می‌دانند اما آنها که نمی‌دانند می‌توانند با مراجعه به سایت های تجاری و اینترنتی محصولات با کیفیت و با تنوع مختلف را به راحتی جستجو کنند که در واقع بهترین راه برای خرید و فروش ارزان روفرشی با قیمت مناسب همان خرید از کارخانه و نمایندگی‌های تولیدی روفرشی است که می‌توانند به قیمت عمده خریداری کنند و به محصولات و کالاهای مدنظر خود همراه با سفارشات باشند و کالاهای خود را در جای مناسب دریافت کنند.

با نفوذ پرقدرت اینترنت در میان مردم اکثرا خرید و فروش‌ها از طریق اینترنت انجام می‌شود که بسیار برای طرفین معامله هم با صرفه است همچنین با خرید مستقیم از کارخانه روفرشی یزد دیگر دغدغه‌ای برای انتخاب رنگ و طرح های مدنظر خود نخواهید داشت و تنوع انتخاب برای شما مشتریان عزیز بیشتر خواهد بود اگر شما مشتریان نیز در عرصه خرید و فروش روفرشی ارزان هستید میتوانید بهترین و با کیفیت ترین روفرشی های ارزان را از طریق سایت های معتبر و تجاری با قیمت های عمده روفرشی خریداری نمایید.

 

خرید روفرشی ارزان

 

خرید روفرشی ارزان و عمده را از از ما بخواهید برای لیست قیمت ها وخرید با ما مشاوره داشته باشید.

شماره تماس

وحید رضا کاظمی

۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴

۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!