پادری فرش ماشینی کاشان

پادری فرش ماشینی کاشان یکی از تولیدات کارخانه های فرش ۷۰۰ شانه ۶ متری بافت کاشان می باشد که در مدل های گرد و بیضی نیز تولید شده و با قیمت های عمده در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار می گیرد.

 

پادری فرش کاشان

 

انواع پادری کاشان

 

امروزه با پیشرفت شدن تکنولوژی بازار برگرفته شده از انواع پادری های زیبا و جذاب با طرح و رنگ و نقش بندی های مختلف و متنوع شاید بدانید که شهر کاشان یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندها را در بافت هرگونه از این صنایع نظیر انواع پادری ها روفرشی ها پشتی های سنتی فرش ها و غیره را دارد که شهرهای مختلف استقبال زیادی از این تامین کننده می کنند و حمایت خوبی از این نوع کالاها دارند.

با افزایش سطح آگاهی مردم و دسترسی آنان به اینترنت توانسته‌اند به جنس و مرغوبیت این نوع کالاها پی ببرند و با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع محصولی که می‌خواهند را از کجا تهیه کنند امروزه در دسترسی به سایت و اینترنت این دغدغه را برای مشتریان آسان نموده است که بتوانند بدون صرف وقت و هزینه زیاد هزاران طرح و نقش انواع پادری ها را از طریق پل ارتباطی با سایت ببینند و روی خرید محصول خود فکر کنند و بدون هیچ عجله ای محصول مد نظر خود را سفارش دهند.

پادری های فرش ۱۲ متری دستباف کاشان انواع متنوعی اشته و توانسته با توجه به این تنوع رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.پاری های فرش را در کنار فرش های ۹متری تولید می نمایند که تولید کنندگان بتوانند حداکثر استفاده را از ظرفیت دستگاه تولید فرش های ماشینی داشته باشند.

پادری ها را با انواع تراکم و کیفیت تولید نموده و هر کدام با قیمت های متنوعی در بازار یافت می شود.

 

پادری فرش ماشینی کاشان

 

مدل پادری گرد ماشینی

 

پادری از دست کالاهایی است که توانسته تا حدی جای خود را در میان اثاث منزل جای دهد و به دکوراسیون خانه جلوه دهد از وسایل ضروری به شمار می رود که می تواند موجب سلامتی انسان شود و از ورود میکروب به منزل جلوگیری کند از جمله جاهایی که در منزل برای پادری استفاده می‌کنند جلوی درب ورودی می باشد.

از دیگر مکان هایی که در منزل از پادری استفاده می‌کنند جلوی درب سرویس بهداشتی است که از ورود  رطوبت به قسمت‌های دیگر منزل جلوگیری می کند یا در آشپزخانه برای جلوگیری از چربی به محیط های دیگر استفاده شده است.

پادری ها علاوه بر تمیزی و نظافت ای که به خانه ها می بخشند موجب جذابیت دکوراسیون منزل نیز می شود بهتر است که از پادری که انتخاب می کنیم از رنگ های تیره باشد که کثیفی را کمتر نشان دهد.

و باید در انتخاب پادری به ابعاد بافت آن نیز توجه نمود خانم های خانه دار تنوع طلب هستند و همیشه به دنبال تغییر و تحول در دکوراسیون خانه می باشد که از مدل پادری گرد در دکوراسیون خود استقبال کرده‌اند جذابیت خاصی به فضای خانه به ویژه در پذیرایی یا فضاهایی که دارند مثل فضا های زاویه دار و شکسته استفاده می شود.

با این وجود در خانه می تواند به وسیله فرشهای گرد پوشیده شود و یا حتی زیبایی خاصی به آن محیط ببخشد مدل پادری گرد و بیضی فانتزی و مدرن انتخاب ایده آل برای آرامش بخشیدن به محیط خانه میباشد که قطر آن از یک متر تا ۳ متر ادامه دارد همچنین پادری گرد برای ورودی هتل ها سالن ها راهرو ها نیز استفاده شده است

اگر در محیطی از خانه از مدل پادری گرد استفاده کنیم باید مبلمان و وسایل را نیز دور تا دور آن به چینی تا فرشمان زیبایی خود را جلوه دهد سایت اینترنتی ما با بیش از هزاران طرح از رنگ بندی و مدل پادری گرد را در شکل های متفاوت در اختیار شما قرار داده که شما فقط با برقراری تماس و هماهنگی می توانید محصول خود را سفارش دهید و در مکان مدنظر کالای خود را با اطمینان خاطر دریافت نمایید

 

 

تولیدی پادری کاشان

 

اصالت طرح و بافت فرشهای ایرانیان باستان از قدیم الایام تا به امروز در کنار این تکنولوژی پیشرفته باز هم زبانزد خاص و عام در سراسر ایران بوده است که برگرفته از فرهنگ غنی ایرانیان است تولیدی پادری کاشان توانسته از طرح های اصیل ایرانی آن را به صورت مدرن و فانتزی و کلاسیک بر روی انواع پادری ها نقش بندی کند و با این ابدا خود و با این ابداع خود تمام سلیقه های ایرانی را پوشش دهد و مردم ایران هم به خوبی از این طرح ها حمایت می کنند تمام طرح و نقشه ها جذابیت خاص خود را دارند و هر کدام ممکن است کارایی خود را داشته باشد.

کاشان یکی از اصلی ترین تولید کنند فرش های ماشینی تولید این پادری ها را نیز در کنار فرش های ۹متری تولید می نماید

یکی دیگر از تولید پادری در کاشان پادری گلیم و گبه می باشد که در اندازه های متنوعی تولید و به بازار عرضه می گردد.

سایت های اینترنتی ما با فراهم اوردن انواع پادری از مدل های پادری فرش و گلیم فرش و گبه را در اختیار مشتریان در سراسر کشور می نماید.

 

 

 

قیمت انواع پادری کاشان

 

پادری ها انواع گوناگونی دارند که از نظر قیمت با هم متفاوت هستند پادری ها از وسایل ضروری منزل ها به شمار می‌روند که علاوه بر جذاب بودن موجب سلامتی و جلوگیری از ورود میکروب ها به منزل می شوند.

انواع پادری ها از نظر تراکم شانه جنس نخ و الیاف به کار رفته و ابعاد مختلف با هم فرق می‌کنند به همین علت است که قیمت هر پادری با پادری دیگر متفاوت است برای مثال برخی از پادری ها که از جنس پلی استر هستند و با الیاف پلی استر ضد لغزش دوخته شده اند و قابلیت جذب بالای مایعات را دارند.

پادری های از الیاف اکرلیک قیمت بالاتری داشته و باز در انها با توجه به تراکم قیمت های انها متفاوت می باشد.قیمت پادری ها اگر از جنس بافت باشد باز با هم فرق می‌کند مثال پادری قیمت پادری ۷۰۰ شانه مناسب تر از پادری ۱۰۰۰ شانه که در آن رنگ بیشتر به وقت بیشتری به کار رفته و از دوام بالاتری برخوردار است می باشد.

یکی از انواع پادری که با فروش بالای نیز روبرو بوده پادری های با تراکم پایین می باشد که طرح های متنوعی و زیبایی داشته و بسیار مورد پسند مشتریان قرار گرفته است.

این پادری ها بیشتر از طرح های خطوط شکسته استفاده می شود که بیشتر طرح های سنتی را تداعی می نماید ولی به واسطه قیمت های ارزانی که دارد فروش بالای داشته و همچنین به کشور های همسایه نیز صادر می شود.

 

 

 

فروش عمده پادری فرش ماشینی کاشان

 

سایت تجاری فروش عمده پادری فرش کاشان مدرن ترین و شیک ترین انواع پادری ها را با کیفیت و جذابیت خاص و با ضمانت کامل محصولات خودرا به دلیل عدم وجود واسطه و محیطی کاملاً رقابتی با قیمت های عمده و ارزان به تمام نقاط ایران عرضه می‌کند.

امروزه از انواع مدل های فانتزی و کلاسیک برای منازل استفاده می کنند زیرا که از لوازمات ضروری منازل بوده بیشتر انها را با فرش ها و بقیه دکوراسیون منزل هم ست نموده و باعث زیبایی منازل می گردد.

فروش عمده انواع پادری فرش ماشینی کاشان از طریق سایت های ما به صورت اینترنتی تنجام می گیرد که این کالا جزو پر فروش ترین محصولات ما بوده است.

برای خرید انواع پادری فرش ماشینی کاشان با شمارهای زیر ارتباط بر فرار نمایید.

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!