گلیم فرش مناسب

برای دریافت بهترین طرح ها ونقشه های گبه و گلیم فرش مناسب با بهترین کیفیت کارخانه های کاشان با سایتهای ما همراه باشید

گلیم فرش مناسب

 

یکی از نیازهای اولیه بشرجهت زندگی کردن وجود زیرانداز بوده است که انسانهای اولیه این نیاز را توسط پوست حیوانات و یا بافتن برگ بعضی از گیاهان مانند درختان خرما براورد می کردند.

به مرور براثر افزایش دانش انها از پشم بعضی از حیوانات به فکر تولید نخ افتاده و اولین زیرندازها را توسط انها بافته شد.

گبه وگلیم فرش های ماشینی

گبه وگلیم فرشها از جمله اولین این زیراندازها بودند که بشر به فکر بافت ان افتاد.

گلیم وگبه فرش های اولیه تنها جهت این تامین نیاز بافته می شد و طرح ها و نقشه های ان بسیار ابتدایی و ساده بودند به نحوی که در بافت انها از نقشه استفاده نمی شد و تمام طرح ها به صورت ذهنی بافته می شدند.

نماد نقشه های اولیه تمام از روح وسرشت پاک بافندگان اصیل ایرانی سرچشمه می گرفته طرح هایی که با جان و روح بافندگان بافته می شد به واسطه همین   امروزه نیز بسیاری از این طرح و نقشها طرفدار داشته و مورد استقبال قرار گرفته است.

گلیم فرش مناسب

گلیم و گبه فرش ها دارای طرح ها و نقشه های سنتی و بسیار زیبا  می باشند که استفاده از انها در دکوراسیون منازل باعث چشم نوازی و زیبایی خانه ها خواهد بود.

عرضه مستقیم محصولات گلیم وگبه

این گبه وگلیم فرشها توسط بهترین دستگاه های فرش ماشینی شهر کاشان با بهترین الیاف مصنوعی بافته شده و به بازار عرضه می شود.

نگاه مشتری مداری و رضایت مشتری از اولویت های ما بوده و به واسطه همین بر ان شده ایم تا که بهترین طرح های گلیم و گبه فرش های ماشینی را با کیفیتی مناسب برای مشتریان در نظر بگیریم.

 

برای سفارش بهترین محصولات گبه و گلیم فرش مناسب با طرح های سنتی و مدرن از کارخانجات کاشان با ما مشاره داشته باشید.

ادرس جیمیل:vahidreza882@gmail.com 

شماره تماس:

۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴

۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹

گلیم فرش مناسب

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!