خرید روفرشی جدید

خرید روفرشی جدید و مدرن و روفرشی های کشدار ایرانی با طرح ها و نقشه های زیبا از کار خانجات رو فرشی شهر یزد به صورت عمده و قیمت مناسب به سراسر ایران ارسال می شود.

بازار تولید خرید روفرشی جدید بیشتر در کدام شهر است؟  و رنگ های متنوع روفرشی کدامند ؟چه کنیم که رو فرشی سر نخورد ؟

 

 

انواع روفرشی های جدید

 

کارخانه های بافندگی شهر یزد دارای سابقه‌ای بیش از ۵۰ سال در صنعت نساجی توانسته با ماشین آلات صنعتی مدرن و نوآوری و به کارگیری بهترین و با خلاقیت ترین متخصص ها مرغوبترین محصولات را به بازارهای جهانی عرضه کند روفرشی ها فرش های ضخیم هستند که برای جلوگیری از آفتاب و پا خوردگی زیاد فرش و کثیف شدن فرش استفاده می شوند در واقع همان طرح های گلیم و سنتی بر روی آن نقش بندی شده که شهر یزد با بیشترین تولیدات خود ۹۰ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

روفرشی  به علت سبک بودن و قابل شست و شو و حمل و نقل اسان مورد استفاده خوبی از طرف مشتریان قرار گرفته است که برای منزل و دکوراسیون و چه برای مسافرت و تفریح بسیار از آن استفاده می شود.اگر چه تولید کنندگان خوش ذوق یزدی بیشتر سلایق مردم را شناخته وبا توجه به این سلایق طرح های زیبا و منحصر به فردی را تولید نموده اند  که مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفته است و معمولا از قدیم رنگهای مشخصی برای روفرشی در نظر گرفته بودند که امروزه نیز از همان رنگ ها برای روفرشی استفاده مینمایند در حالی که دو گزینه جنس و طرح را نسبت به نمونه های قدیمی ارتقا داده اند رنگ هایی مانندکرم ، زرشکی و سرمه ایی رنگهایی که در یاد و خاطره مشتریان قدیمی هنوز ماندگار است .

 

خرید روفرشی جدید۱۲

 

چه کنیم که روفرشی روی فرش سر نخورد

 

همیشه یکی از دغدغه های خانم ها در منازل این است که چه کار کنند که در هنگام رفت امدهای زیاد و یا جابجایی وسایل و یا با بازی بچه ها روفرشی شان روی فرش جمع نشود و یا سر نخورد که معمولا با ترفندهایی روفرشی را با فرش زیرین به نحوی ثابت نگه می دارند  که اگر در اینترنت جستجو کنید شاید آموزش های مختلفی در باره این مساله برای شما به نمایش بگذارد اموزش هایی که ما یک نمونه را برای شما در اینجا در نظرگرفته ایم تا بتواند  شما را در این مورد کمک و راهنمایی نماید.

 

خرید روفرشی جدید2

 

قیمت روفرشی کشدار ایرانی

قیمت روفرشی کشدار ایرانی از تولیدات شهر یزد بسیار مطلوب و مناسب که علاوه بر زیبایی به دکوراسیون و به راحتی خانم ها در منزل نیز اندیشیده است که روفرشی های کش دار یزد به علت داشتن کش در دور تا دور خود دیگر روی فرش جمع نمی شود و سر نمی خورد و خیلی سبک و قابلیت کشیدن جاروبرقی بر روی آن آسان است.
مجموعه تولیدی روفرشی کشدار ایرانی و ارزان قیمت یزد محصولات خود را از طریق سایت‌های اینترنتی و نمایندگی پخش می کند که برای مشتریان علاوه بر انتخاب آسان و بی دغدغه برای طرح و رنگ مورد دلخواه و مد نظر قیمتی مطلوب و کم‌هزینه را برای مشتریان رقم زده است .
روفرشیهای کشدار ایرانی ارزان قیمت به علت نوسانات بازار بیشترین فروش فوق العاده را از طریق سایت های تجاری دارد که مورد استقبال و حمایت مشتریان قرار گرفته و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.
قیمت روفرشی های کشدار ایرانی یزد با توجه به سایز های متفاوت و وزن نخ و الیاف ای که در آن به کار رفته است بسیار متفاوت است که در سایز های ۴ و ۶ و ۹ و ۱۲ متر تولید و تهیه می‌شود که ممکن است از جنس ابریشم یا از جنس آلکانترا تهیه شود.
طرح های متفاوتی چون
  • طرح پریسا
  • طرح دیپلمات
  • طرح خاتون
  • طرح نفیس
  • و غیره
روی روفرشی های جدید طرح بندی شده که جذابیت خاصی دارد که می توانید جهت خرید روفرشی های کشدار ایرانی ارزان تولیدات یزد با طرح های متفاوت با مجموعه سایت ما در ارتباط باشید.

ارزانترین خرید اینترنتی روفرشی مدرن

بهترین و با کیفیت ترین خرید روفرشی مدرن را می‌توان از طریق تولیدی های روفرشی یزد تهیه نمود که علاوه بر کیفیت و زیبایی و مرغوبیت الیاف آن توانایی سفارشات مختلف مشتریان در طرح و رنگ بندی دلخواه آن را نیز تولید می کند .

روفرشی های مدرن که زیبایی خاصی با طرح های متنوع به دکوراسیون خانه ها می بخشند توجه به رفاه کامل حال و خانم ها را نیز دارد که علاوه بر قابلیت زود به زود تغییر و تنوع آن بر روی فرش خود می‌توانند زود به زود برای شستشو در ماشین لباس شویی خود بیندازند.
شهر یزد یکی از مراکز پرفروش روفرشی های ارزان و تولید نساجی در کشور ایران است اگر مشتریان خرید خود را از کارخانه به طور مستقیم انجام دهند انتخاب آسان و راحت تری را خواهند داشت.
میان رنگ بندی و طرح مورد نظر و یا سفارش در سایز بندی از قیمت مناسب نیز برخوردارند که امروزه با توجه به استقبال زیاد خرید مردم از سایت های تجاری و اینترنتی درصد کمی از آنها به خرید روفرشی یزد از بازار و مغازه ها می‌پردازند.
شهر یزد بیشترین تولید روفرشی  و فروش عمده را دارد که کارخانه های تولید کننده روفرشی های ارزان معتبرترین برندها را در بازار روفرشی با کیفیت دارند.

مرکز فروش عمده روفرشی مدرن و کشدار از کارخانه های یزد

اگر با مجموعه گالری ما در ارتباط باشید دیگر برای خرید و فروش عمده روفرشی ارزان در طرح‌های مختلفی چون سنتی مخمل کوبلن و غیره با مشکل روبرو نخواهید بود که در تمام سایزها و رنگ ها تولید و تهیه می شودو همچنین دارای طرحهای چون ۲ رنگ ۳ رنگ می باشد.
 یا زیر سفر و پتو مسافرتی که در سایزهای متنوعی  تولید می‌شوند که جهت محافظت از فرش استقبال زیادی از انها شده است که دوام و پایداری زیادی نیز دارد.
همچنین بعلت زیبایی کیفیت و جذاب و سبک بودن آن می تواند بهترین گزینه برای کادو ها در مراسمات و مناسبت ها و جشن ها و همایش ها قرار بگیرد.
که در بسته بندی های زیبا طراحی شده و شما عزیزان میتوانید از طریق پل های ارتباطی سفارشات خود را جهت خرید با طرح های مورد علاقه و دلخواه با رنگ بندی های عالی و جذاب سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را تحویل و دریافت کنید.
کلیه محصولات ما از طریق سایت اینترنتی به صورت عمده و خرده فروشی انجام می پذیرد و در سراسر ایران عرضه میگردد کارخانه های تولیدی روفرشی ها با پیشرفت تکنولوژی و خلاقیت خود توانسته اند روفرشی های زیبا با کیفیت بالا و ظرافت تولید کنند که جهت رضایتمندی مشتریان و همچنین گزینه های مناسبی جهت هدیه دادن مورد توجه تمام سازمان‌ها می باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید روفرشی و سفارش محصول با شماره های زیر تماس بگیرید.

وحید رضا کاظمی :

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!