فروش اینترنتی پشتی

مرکز خرید اینترنتی پشتی منزل و انواع پشتی های دیواری جدید با طرح های زیبا و با قیمت های پشتی ارزان و مناسب از طریق فروش اینترنیتی و انلاین در خدمت مشتریان می باشد.

 

پشتی های منزل با بافته های فرش

پشتی فرشی ها در بسیاری از خانه های سنتی ایرانی جایگاه ویژه ای داشته اند

از این محصولات به عنوان تکیه گاه هنگام نشستن بر زمین استفاده می شود. ویا اینکه در قدیم جزؤ اسبابی بود برای حرمت و احترام مهمان از انها استفاده می شد.

زمانی این رویه ها با بافته های دست بافت یا همان قالی استفاده می شد که بسیار محبوب مردم می بود ولی مشکلی که بود یکی این بود که اولا پشتی ها مقیاس و اندازه های مشخصی نداشت و هر کس به اندازه ایی که می خواست استفاده می نمود و یکی هم این که پشتی ها به واسطه وزن سنگینش بعد از مدتی حالتهای طبیعی ان تغییر می نمود و ظاهر بدی به خود می گرفت که در پشتی های جدید این مشکلات بر طرف شده است.

 

 

قیمت پشتی منزل با رویه فرش فرش کاشان

 

پشتی های منزل کاشان رویه های آنها همانند فرش بوده و به پشتی های ماشینی نیز معروف می باشد و تنوع و بافت آنها نیز از روی نقشه فرش ها در مقیاس کوچکتر بافته و تولید میشود

همچنین مانند انواع فرش ایرانی تنوع و رنگ ها و نقش های بسیاری دارد. و در بسیاری از طرح های فرش رویه ها را نیز به مانند انها تولید می کنند که با عث زیبایی بیشتر خانه ها و منازل می گردد.

قیمت های این پشتی های زیبا به واسطه جنس فرش ها شاید کمی گران به نظر برسد ولی اگر کسی حتی یک بار هم از فرش های کاشان تهیه نموده باشد  متوجه می شود که قیمت های این پشتی ها نسبت به فرش ها بسیار مناسب تر بوده

و این به دلیل این می باشد که این رویه ها را در کنار فرش های ۹ متری تولید نموده که بتوانند ظرفیت های دستگاه را تا ۱۲متری پر گردد واین قیمت ها را برای انها در نظر گرفته می شود.

 

 

انواع پشتی فرش های  کاشان

انواع پشتی فرش ها که  به عنوان پشتی های سنتی نیز در نظر گرفته می شود در کیفیت های گوناگون و با قیمت های مختلف عرضه شده اند به طوری که پاسخ گوی نیاز اکثر اقشار جامعه هستند.

پشتی فرش ها که تولید اصلی ان در شهر کاشان و توسط کارخانه های فرش می باشد پس از بافت رویه توسط کارگاه های دوخت پشتی تولید و به صورت انبوه روانه بازار می شود.

کیفیت این محصولات به چند عامل بستگی دارد.

از جمله اصلی ترین این عوامل عبارتند از:

  • تراکم بافت فرش رویه پشتی
  • کیفیت فوم بکار رفته جهت پر کردن پشتی
  • کیفیت دوخت دور پشتی
  • و …

 

 

قیمت پشتی ها با طرح فرش

 

قیمت این محصولات با توجه به ویژگی های فوق تعیین میشود.

این فرش ها ممکن است از ۴۰۰ شانه تا ۱۲۰۰ شانه تراکم بافت داشته باشند که موجب تفاوت قیمت آنها میشود.

مسلما بهترین پشتی ها با رویه های ۱۲۰۰شانه می باشند که زیبایی بیشتری داشته و قیمت تمام شده انها به مراتب بیشتر می باشد.افزایش تراکم در پشتی افزایش گره های نخ در هر رج بیشتر شده و این باعث می شود کیفیت تصاویر افزایش داشته باشد و بهتر وزیباتر خود را نشان بدهد.

 

این پشتی ها میتوانند با انواع پرز یا فوم پر شوند که کیفیت فوم ها با یک دیگر متفاوت است و همین موضوع سبب تفاوت در قیمت تمام شده این محصولات میشود.

در مورد پشتی های پرزی هم به همین صورت یعنی اینکه می تواند کیفیت پرز به کار رفته در داخل پشتی با یکدیگر متفاوت باشد که در قیمت انها نیز تغییر داده خواهد شد.

دور دوزی پشتی ممکن است دست بافت یا ماشین بافت باشد که با توجه به استحکام همچنین جنس نخ به کار رفته سبب تفاوت در قیمت فروش این محصولات میشود.

در نهایت نیز باید بدانیم که خرید عمده محصولات سبب تخفیف بیشتر در تعداد و همچنین مقرون به صرفه تر شدن قیمت محصولات میشود.

به علاوه خرید مستقیم نیز قیمتی به مراتب‌ کمتر از خرید از واسطه های فروش و فروشگاه ها را داراست.

 

 

 

خرید اینترنتی پشتی منزل

راه های مختلفی جهت خرید این محصولات ارائه شدند.

  • مراجعه به نمایندگی های مجاز
  • فروش در نمایشگاهای شهر کاشان
  • خرید اینترنتی پشتی منزل

بعضی از شهر ها که دارای کارخانه ها و تولیدی های انواع پشتی فرشی هستند امکان خرید مستقیم از تولید کنندگان را دارند اما در شهر های دیگر که امکان وجود ندارد

افراد میتوانند از طریق انلاین و به صورت فروش اینترنیتی  به طور مستقیم این محصولات سفارش خود را ثبت و آن را با ارزان ترین قیمت در محل مورد نظر خود دریافت کنند.به علاوه اینکه خرید های اینترنتی یکی از پر فروش ترین بازار ها را به خود اختصاص داده است.

خرید اینترنتی پشتی منزل و پشتی های کاشان  از مجموعه سایت های تجاری ما دارای ویژگی هایی است که برای مشتریان بسیار قابل توجه می باشد

از جمله اینکه قیمت های مناسب تری نسبت به اینکه حضوری از فروشگاه های پشتی برای  انها تمام شده چرا که قیمتی تقریبا برابر تولید برای مشتری در نظر گرفته می شود که باعث توجه و رضایت مشتریان خواهد بود

و دیگر اینکه مشکل حمل و جابجایی پشتی ها که تقریبا حجیم هستند را نخواهند داشت و پشتی ها  توسط کارمندان پست و یا باربری ها در درب منزل به دست انها تحویل داده خواهد شد.

با وجود این قیمت عمده پشتی هم برای مشتریان نیز از قیمت های مناسبی برخوردار بوده که می توانند به صورت  اینترنتی خریدی مناسب را داشته باشند.

علاوه بر روش های فوق مراکز خریدی نیز در شهر های مختلف وجود دارند که به طور گسترده به فروش این محصولات مشغولند و علاوه بر اینکه از تنوع بالایی برخوردارند به دلیل رقابتی بودن بازار فروش محصولات خود را با نازل ترین قیمت به مشتریان خود عرضه میکنند.

جهت انواع خرید اینترنتی پشتی منزل و انواع پشتی فرش ها و محصولات دیگر فرش با ما تماس داشته باشید.

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴

۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!