پشتی فرش ماشینی

پشتی فرش ماشینی با قیمت عمده و ارزان با رویه فرش ماشینی کارخانجات کاشان جهت استفاده در سفره خانه ها و مساجد با کیفیت و دوام مناسب عرضه می گردد.

 

 

پشتی های سنتی ایرانی برای سفره خانه

 

پشتی ها از لوازمی بوده اند که از زمانهای قدیم در هر خانه ایی امکان داشت که وجود داشته باشد وجود پشتی ها در هر خانه ایی یاد اور خانه های مادر بزرگ و پدربزرگ ها است که حال و هوای با صفای قدیمی را تداعی می نماید.

وجود سفره خانه های سنتی که شاهدیم در سطح شهر ها هروز بر تعداد ان ها اضافه می گردد نشان دهنده این است که مردم پذیرای این سبک های سنتی شده اند و دوست دار چنین فضاهایی می باشند از جمله اقلامی که بسیار در ایجاد چنین فضاهایی تاثیر دارد پشتی ها می باشند که امروزه بسیار جایگاه بهتری پیدا نموده اند.

سفره خانه های سنتی هر روز بیشتر در سطح شهر ها جایگاه پیدا می نماید و دوستداران به این اماکن هروزه بر تعدادشان افزوده می گردد.

پشتی فرش ها با نقشه و طرح های جدیدی که تولید می شود چنان زیباییی دارد که هم مناسب فضاهای سنتی و هم دکوراسیون های مدرن را در بر می گیرد.

 

 

انواع پشتی های فرش کاشان

 

پشتی فرش ماشینی به منظور محصولی فانتزی و زینتی برای تزیین فضای خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد
استاندارد اندازه های پشتی ماشینی معمولاً۵۰×۱۰۰سانتی‌متر بوده و طرح‌های مختلفی از جمله طرح افشان ، طرح سنتی ،طرح پیچک ،و… تولید می‌شود

رویه پشتی ها معمولا با کیفیت۱۲۰۰،۱۰۰۰،۷۰۰و۴۴۰ شانه تولید می شوند که برای منازل بهتر است از پشتی‌هایی با رویه انتخاب شود که با فرش ۱۲ متری خاطره کاشان آنها همخوانی داشته باشد کما این که تولید کنندگان جهت زیبایی منازل رویه پشتی را با فرش ها ست می نمایند و همان نقشه و طرح فرش را  به کار می برند

و معمولا مناسب است که پشتی  منازل را از کیفیت بافت ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه انتخاب نموده که وضوح و کیفیت تصویر بهتری برخوردار می باشند و زیبایی چشمگیر برای فضای منزل خواهد داشت .

ولی با این حال قیمت رویه به نسبت فرش های ماشینی به مراتب پایین تر می باشد و این است که مردم به این پشتی هاتوجه بیشتری نموده اند

و باز مزایایی که برای پشتی های جدید چه از جنس داخل پشتی و چه از کاربرد ان در نظر گرفته اند هزینه های نگهداری ان را کمتر و اسان تر نموده اند.

پشتی فرش ماشینی

 

قیمت پشتی معمولی و ارزان در مدل پشتی های فرش کاشان

پشتی های کاشان یکی از رایج ترین نوع پشتی های ایرانی است که همواره مورد استفاده قرار می گرفته اند  پشتی فرش ها با رویه ها با بافت های متنوعی تولید می شود که بسته به سلایق مشتریان می توانند در طرح های مورد پسندشان انتخاب و استفاده نمایند.

معمولا بعضی از مشتریان برای فضاهای سنتی به مانند خانه باغ ها و یا حیاط منازلشان به دنبال خرید پشتی فرش های ارزان قیمت هستند که می توان این پشتی ها را با رویه های ارزان و مناسبتر تهیه نمود.

مزیت پشتی های جدید در این است که می توان هر از چند بار رویه های انها را تعویض نمود و مخصوصا برای سفره خانه های سنتی که می خواهند تغییر دکوراسیون دهند بسیار مناسب می باشد.

این پشتی طرح های سنتی و زیبا داشته و بسیار مناسب برای فضا های سنتی می باشد.

قیمت پشتی ماشینی با رویه های فرش با توجه به اینکه رویه ها از جنس فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان می باشد و لی با توجه به این نسبت به فرشهای ماشینی بسیار ازرزانتر تمام می شود و اگر می خواست با همان قیمت های فرش محاسبه شود هزینه سنگین تری را برای مشتریان اعمال می نمود

 

پشتی فرش ماشینی

 

خرید عمده پشتی فرش  برای سفره خانه

 

از مهمترین ویژگی های پشتی فرش ها با طرح سنتی این است که که بسیار مناسب برای سفره خانه های سنتی میباشد رویه پشتی ۴۴۰ یا ۵۰۰ شانه را بیشتر برای سفره خانه های سنتی و یا مساجد استفاده می نمایند که از قیمت مناسبتری برخوردار بوده لذا تولید کنندگان  پشتی‌های ۴۴۰ یا ۵۰۰ شانه را با طرح های سنتی تولید کرده که بیشتر مناسب و دلخواه با این فضا های سنتی می باشد.

همچنین خریداران برای خرید پشتی سنتی  برای سفره خانه ها می توانند از پشتی هایی با رویه پارچه مبل و یا ترمه استفاده نمایند که قیمت هایی ارزان دارد و این به جهت رویه پشتی می باشد که تعیین کننده اصلی قیمت پشتی می باشد و مسلما پشتی ها با رویه های فرش قیمتی بالاتر خواهد داشت ولی با این وجود استفاده کردن از پشتی های فرش ماشینی کاشان خود تاثیر گذاری بیشتری در ایجاد فضایی دلنشینتر دارد.
همچنین اگر برای سفره خانه های سنتی کفپوش مناسب و زیبا نیز نیاز دارید می‌توان از گلیم فرش های سنتی یا گبه فرشهای سنتی که معمولا با پشتی ها ست میشوند را جهت استفاده روی تخت و راهروها استفاده نمایید که هم قیمت مناسب تری دارد و هم با طرح های زیبا و متنوع فضای سفره خانه شما را جذاب تر خواهد نمود.

مطالب بیشتر

جهت اطلاع از لیست قیمت پشتی فرش مناسب وارزان و جهت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.

وحیدرضاکاظمی:

(۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴)

(۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!