روفرشی مدرن

خرید انواع روفرشی مدرن تولید شده در کارخانجات مطرح روفرشی  شهر یزد به صورت عمده وبا قیمت مناسب ارسال به سراسر ایران

روفرشی مدرن چیست ؟خصوصیات فرش های مدرن کدام است؟

روفرشی مدرن

روفرشی ها برای حفاظت فرش های شما در نظر گرفته شده است تا فرش های شما عمر  بیشتری داشته باشد چرا که در صورت کثیف شدن و شستن مکرر انها عمر فرش های شما را کاهش می دهد.

روفرشی ها را در طرح ها و مدل های روفرشی مدرن و کلاسیک تولید می نمایند روفرشی مدرن  روفرشی های جدید هستند که با نقش و نگارهای زیباو طرح های جالب مورد استقبال مردم قرار گرفتند این رو فرشی ها بیشتر در الیاف شانل مخمل  می‌باشد  و و زیبایی چشمگیری دارند این رو فرشی ها دو رو بوده و در صورت آلوده شدن میتوان از روی دیگر ان نیز استفاده کرد این رو فرشی را در طرح ها و رنگهای مختلف و متنوع تولید می کنند.

روفرشی مدرن

 

جنس رو فرشی مدرن چیست

نخ شانل (یا مخمل) یک نخ پرز است که تولید تجاری آن از دهه ۱۹۷۰ میلادی شروع شد. این نخ با قرار دادن طول کوتاهی از نخ، به نام “شمع”، بین دو “هسته اصلی” و سپس با هم چرخاندن نخ تولید می‌شود. لبه‌های این شمع‌ها پس از آن به سمت راست به هسته‌ی نخ‌ریسی می‌چسبند، به این ترتیب نرمی و ظاهر خاص را به شانل می‌دهد. شانل‌های امروزی بسیار زیبا بوده و شهرت آن در حال افزایش است.از خصوصیات نخ شانل این است که از پنبه تولید می‌شود، اما همچنین می‌توان از آکریلیک، رازیون و الفین نیز در تولید آن استفاده کرد.دوویژگی ظاهر زیبا و زیردستی نرم، برای نخ شانل انتخاب مناسبی برای طراحان پارچه در طراحی بسیاری از منسوجات است. نرمی و براقیت شانل، ظاهر و زیردست کالاهایی همچون روفرشی ، پارچه رومبلی، پرده‌ای، پتو، قالیچه و پوشاک را افزایش می­‌دهد.

مطالب بیشتر

روفرشی مدرن

 

برای اطلاع از قیمتها و مشاوره برای خرید انواع روفرشی با ما تماس بگیرید.

 

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴—۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹ 

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!