گلیم فرش اشپزخانه

خرید عمده گلیم فرش اشپزخانه و انواع گلیم فرش کناره و گلیم فرش های متری در اندازه و ابعاد مختلف  با طرح های زیبای سنتی و مدرن تولید کارخانه گلیم فرش بافت کاشان از طریق سایت های ما برای مشتریان در سراسر ایران مقدور می باشد.

 

گلیم فرش اشپزخانه

گلیم فرش چیست گلیم فرش

گلیم فرش ها جزو اولین زیراندازه ای بوده اند که انسانها از ان استفاده می کرده اند این دست با فت های طبیعی که مواد بافت انها طبیعی و از پشم گوسفندان و دیگر حیوانات اهلی استفاده می شده توسط زنان ان می شود.

گلیم های یکی از اثار ماندگار این هنر مندان خلاق است که بیشتر در طبیعت زیست می نموده اندو به واسطه همین طرح ها و نقشه های انها از دل طبیعت گرفته می شده است و جالب این جاست که در نقش زدن طرح های ساده ولی زیبای انها از هیچ گونه الگویی استفاده نمی شده و تنها با استفاده کردن قوه خیلشان بافت و نقش  زده می شده است.

 

گلیم فرش های ماشینی

گلیم فرش های ماشینی یکی از انواع مدل های فرش فانتزی می باشد که با الیاف مصنوعی و شبیه به گلیم های سنتی تولید می شود که با توجه به قیمت های بالایی که گلیم های سنتی دارند بتواند جایگزین مناسبی برای خانواده ها باشد.

بیشترین تولید گلیم فرش های ماشینی توسط تولید کنند گان کارخانه های گلیم فرش بافت کاشان می باشد که با حجم انبوه از تولید و فروش ان برخوردار می باشد.

گلیم های ماشینی جدید نیز بدون پرز بوده و معمولا با الیاف بی سی اف که نوعی الیاف مصنوعی براق می باشد تولید می گردد و این از مزیت بافت گلیم ها می باشد که بافته های براقی را تولید و باعث چشم نوازی بیشتر انها می باشد. بافت گلیم فرش ها در تراکم های متنوعی تولید می شود که با توجه به مکانی که نیاز به استفاده ان باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

گلیم فرش بافت بدون پرز دارند واین باعث می شود که الودگی زیادی را نتواند در درون خود جمع نماید و از دیگر ویژ گی ها دیگر انها به سبکی و شستشوی راحت انها می توان اشاره نمود.

امروزه با توجه به پیشرفت کردن دستگاه های صنعتی گلیم فرش های جدید را در ترکیب رنگ بندی ۶ تا ۱۲ رنگ تولید می نماید که نوع ۸ رنگ ان ب واسطه قیمت ها ی مناسب و طرح های زیبایی که دارد از فروش بالایی برخوردار بوده است.

گلیم فرش ها را در اندازه و ابعاد ۲ ، ۴ متر الی اندازه های متعدد تا ۱۲ متر تولید می نمایند که مدل های متری ان که به صورت رولی تولید می گردد در اندازه های و ابعاد متنوعی برای استفاده برای راه پله و راهروها بسیار مناسب می باشد.

 

 

بهترین گزینه برای کف پوش های اشپزخانه

 

معمولا به واسطه کف پوشهای مخصوص اشپزخانه نیاز به فرش ها نمی باشد ولی ما ایرانیها دوست داریم به واسطه علاقه ایی که به انواع فرش های ایراینی داریم اشپزخانه را نیز با فرش بپوشانیم.

اما باید ببنیم که بهترین گزینه برای اشپز خانه ها چیست و به جه نکاتی برای فرش های اشپزخانه باید توجه داشته باشیم.مسلما به واسطه اینکه اشپز خانه مکانی است که احتمال الودشدن و کثیف شدن انها زیاد می باشد باید به مواردی اشاره نمود تا این مشکل را برطرف نماید.

و از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فرش های اشپزخانه باید پرز نداشته باشد تا الودگی و کثیفی را در خود جای ندهد.
  • فرش باید سبک و وزن کمی داشته باشد تا به راحتی بتوان ان را حمل و شسشو داد.
  • به راحتی شسته و تمیز گردد.
  • از قیمت مناسب و پایینی برخوردار باشد تا در صورت سوختگی با هزینه کمتری انرا تعویض نمود.
  • فرشی که رطوبت کمتری به خود جذب نماید تا از پوسیدگی ان محافظت نماید.

با توجه به نکاتی که گفت شد و توضیحاتی که قبلا در مورد گلیم ها اشاره نمودیم بهترین گزینه که تمام این موراد را در بر داشته باشد گلیم فرش های ماشینی می باشد که مدلهای گلیم فرش اشپزخانه یکی از مواردی است که خانم های  خانه دار را به انواع طرح های جدید ان به شدت علاقه مند نموده است.

 

 

گلیم فرش اشپزخانه

اشپزخانه یکی از مهمترین بخش خانه برای خانم های خانه دار ایرانی می باشد که به نظافت و تمیزی ان بسیار اهمیت می دهند این بخش از خانه که در معرض الودگی و کثفی بیشتری مواجه می باشد نیاز به کف پوشی دارد که بتوان ان را تمیز و در صورت از بین رفتن ان بتوان به راحتی تعویض نمود.

دیدیم که گلیم ها از بهترین مواردی بودند که می توان به عنوان یک کف فرش زیبا از انها برای اشپزخانه استفاده نماییم چرا که آشپزخانه مکان پر رفت و آمد و معمولا پاخوری زیادی دارد بواسطه اینکه گلیم فرش وزن کمتری نسبت به فرشهای ماشینی دارد واینکه تراکم بیشتری در بافت ان وجود دارد در صورت کثیف شدن نظافت آن راحت تر انجام میگیرد و به همین دلیل در صورت اغشته  شدن با غذا و مواد چرب حمل ان اسان بوده شستن آن به راحتی انجام می‌گیرد و این از مزیتهای قابل توجه گلیم فرش می باشد.

 

و امروزه حتی گلیم فرش ها با تناسب مناسبی که برای اشپزخانه دارند به عنوان گلیم فرش اشپزخانه نیز شناخته شده می باشد.

اگر با توجه به  اندازه گلیم فرش به صورت استانداراد مطابق با اندازه اشپزخانه شما نمی باشد میتوانیداز گلیم فرش های متری و کناره با  طرح ها  ونقشه های زیبا و مناسب با سلیقه خانه های ایرانی در اندازه و ابعاد متنوعی که جهت این امر تولید شده اند  باتوجه با سلیقه دلخواهتان  با هر اندازه و ابعادی  که مناسب با اشپزخانه شماست انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

 

گلیم فرش اشپزخانه

 

خرید عمده گلیم فرش اشپزخانه

 

در سال‌های اخیر کارخانجات مطرح تولید فرش ماشینی که بیشترین تولید انها توسط کارخانه های تولیدی  کاشان می باشد  اقدام به تولید گلیم فرش  نموده اند و این به خاطر مزایای و طرحهای زیبا و متنوع و دیگر استحکام این محصول می باشد که مورد پسند و رضایت مشتریان قرار گرفته است.

همخوانی سلیقه های مختلف مشتریان با این محصول که بعضاً به عنوان اثر زیبا در دکوراسیون منزل شان استفاده کرده و یا برخی بخاطر استحکام این محصول در جاهای پر رفت و آمد از ان استفاده مینمایندبه همین واسطه گلیم فرش توانسته جایگاه قابل قبولی بین مردم بگیرد و ازاستقبال خوبی  قرار بگیرد و نسبت مختلف اندازه متنوعی تولید می شود
یکی دیگر از مزایای گلیم فرش را می توان قیمت گلیم فرش ها  نسبت به فرش های ماشینی می باشد که ارزان تر بوده و برای مشتریان جهت متنوع کردن دکوراسیون منزل شان یک فرصت خوبی را به وجود آورده است .

قیمت های مناسب انها خرید گلیم فرش را چندین برابر نموده است و بازار قابل توجهی را در صادرات این محصول به همراه داشته است.

مشتریان خرید های متنوعی نسبت به اندزه فضای دکوراسیون خود می نمایند که برای مصارف مراکز دولتی و سازمانی و یا دانشگاهی می تواند به عنوان خرید عمده در نظر گرفته شود که با خریدی با قیمت های ارزانتر برای انها در نظر گرفته خواهد شد.

برای انواع خریدگلیم فرش های ماشینی بافت کاشان  به صورت عمده و خرید جز می توانید با شمارهای زیر تماس و از مشاوره مدیریت فروش ما استفاده نمایید. و هم چنین از سایت های ما برای دیدن  انواع گلیم فرش اشپزخانه دیدن نمایید.

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

 

گلیم اشپزخانه

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!