فروش گلیم پله

فروش گلیم پله و کناره و انواع گلیم فرش و روفرشی رز مریم یزدرولی و گلیم فرش متری کاشان با قیمت تولید و عمده به مشتریان در سراسر ایران عرضه می گردد.

 

 

 

گلیم فرش هنری کهن

گلیم فرش ها  هنری کهن و قدیمی است که توانسته جایگاه خود را در اثار باستانی به ثبت برساند و ظرافت و خوش ذوقی هنرمندان عشایر ایرانی است که چنین دست اوردی را برای این سرزمین به ارمغان گذاشته است.

روفرشی دوازده متری مخمل قدمت این گلیم فرش ها شاید از بافت فرش های دست بافت طبق اثار کشف شده کمی عقب تر بوده باشد .

ایرانیان از گذشته به گلیم فرش ها علاقه خاصی داشته اند و در منازل خود به عنوان زیر انداز از آن ها استفاده می نموده اند.

امروزه علاوه بر گلیم فرش های دستباف، نوع ماشینی آن نیز به بازار آمده است که با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شده است.

 

 

گلیم فرش های ماشینی کاشان

 

گلیم فرش ها را به صورت ماشینی نیز تولید می نمایند که توانسته بازار خوبی را بین مشتریان داشته باشد تولید اصلی این گلیم فرش های ماشینی در شهر کاشان می باشد که با توجه به نقشه ها و طرح های متنوع وزیبایی که تولید می نمایند از صادرات خوب این کالا نیز برخوردار بوده است.

جنس الیاف گلیم ها بسیار فشرده اند و به همین علت، پرز دهی ندارند و از تجمع آلودگی در آن ها جلوگیری می شود.بعلاوه این فشردگی باعث ماندگاری بیشتر این گلیم ها شده است و مشتریان خاطر جمع خواهند بود با توجه به قیمت مناسبی که برای بهای این گلیم فرش ها می پردازند ولی با کیفیت و دوام خوب این محصول را تهیه می نمایند.

گلیم فرش های پله ماشینی سبکند و به راحتی جارو می شوند و قابل شستشو هستند و به همین دلیل می توان در مکان های پر رفت و آمد مانند پله و راهرو از آن ها استفاده نمود.

به دلیل الیاف براقی که در تولید آن ها به کار گرفته شده است، جای ردپا بر روی آن ها باقی نمی ماند.زه

این فرش ها با متراژها و طرح و رنگی متفاوت و مطابق سلیقه افراد در بازار موجودند.

 

 

گلیم کناره  پله و راهرو

 

یکی از تولیدات انبوه گلیم فرش ها که به صورت رولی تولید می شودو  بیشتر برای مصرف راه پله ها و در راهروها به صورت کناره استفاده می نمایند که کاربرد زیادی در این زمینه داشته است.

ابعاد گلیم فرش های پله و راه رو بسیار متنوع بوده که مشتریان با توجه به ابعاد مختلف راه پله های منزلشان بتوانند در اندازه و ابعاد مورد نظرشان  تهیه و استفاده نمایند.

اندازه های گلیم های رولی را معمولا در اندازه های عرض ۵۰سانت تا عرض ۳متر و در طول ۳۰ متر تولید می نمایند.

بعضا گلیم های راپله را در اندازه سطح پله در اندازه های کوچک با حاشیه مختص این راه پله تولید می شود که انها نیز مورد توجه مشتریان قرار گرفه است این گلیم ها را نیز در اندازه های مختلف با توجه به سفارش مشتریان تولید می گردد.

 

 

گلیم راه پله تکی

نوع دیگری از گلیم برای راه پله ساختمانها استفاده می شود که به راه پله هی تکی معروف بوده و طرح های بسیار زیبایی دارد این گلیم ها به ابعاد سطح پله بافت ودور دوزی شده و معموا طرح های ان به صورت قاب دور داشته وباعث زیبای خاصی به راه پله های ساختمان می گردد.

قیمت گلیم های پله تکی نیز به مانند گلیم به صورت سطح مربع حساب شده ومعمولا در اندازه وابعاد .۷۰*.۳۰و یا ۰٫۸۰*۰٫۳۰و یا ۰٫۹*۰٫۳۰بیشترین کاربرد وتولید را  را داشته است.

سایت های اینترنتی و تجاری ما برای مشتریان شرایطی را فراهم اورده تا مشتریان بتوانند انواع گلیم فرش های راه پله متری و رولی و یا گلیم پله های تکی را با هر طرح دلخواه و مورد پسند سفارش داده و در اسرع وقت در هر کجای از کشور مان انرها تحویل بگیرند.

 

فروش گلیم پله

 

قیمت انواع فروش گلیم پله

 

به دلیل قیمت مقرون به صرفه گلیم فرش های ماشینی نسبت به دستباف، این محصول توسط افراد زیادی خریداری و استفاده می شود.

گلیم فرش های ماشینی از الیاف بی سی اف و توسط دستگاه های پیشرفته تولید می شوند.قیمت این الیاف به نسبت دیگر الیاف حوزه فرش مناسبتر می باشد و این قیمت مناسب باعث رشد تولید ان شده است.

باتوجه به اینکه قیمت عمده گلیم فرش برای مشتریان در شهرهای دور بسیار مناسبتر بوده و از قیمت های ویژه و بدون واسطه از کارخانه بهره مند خواهند گردید.

گلیم های رولی را با توجه به متر مربع قیمت گذاری می نمایند

 

 

فروش گلیم پله و کناره کاشان با قیمت تولید

 

از انواع گلیم فرش طرح های گلیم فرش کناره توانسته فروش مناسبتری داشته باشد چراکه برای راه پله ها و راهروها بسیار مناسب بوده و از قیمت های پایینتری برخوردار می باشد.

فروش انواع این گلیم فرش در بازارهای فرش سراسر کشور انجام می شود ولی برای خریدی مطمئن و بهره مندی از قیمتی ارزان و دسته اول می توان به نمایندگی های فروش و سایت های وابسته به آن ها مراجعه کرد.

قیمتی که از سوی این مراکز ارائه می شود با قیمت تولید از درب کارخانه برابری می کند و این به دلیل کنار زدن واسطه های فروش در خریدهای مستقیم و اینترنتی می باشد.

فروش اینترنتی این محصول یکی از بهترین راه فروش می باشد که مجموعه ما برای سهولت و راحتی مشتریان خود سایت های تجاری خود را در راستای رضایت مندی مشتریان راه اندازی نموده است.

که این کار باعث فروش بیشتر مجموعه شده و توانسته کار خود را در حوزه های دیگر فرش کاشان توسعه دهد.

خرید عمده  گلیم فرش با انواع محصولات دیگر فرش از قبیل فرش ماشینی ، پشتی فرش و گبه های ماشینی و انواع محصولات مشابه از طریق سایت های تجاری برای مشتریان امکان پذیر می باشد.

مشتریان عزیز می توانند قبل از هرگونه سفارش از مشاوره مدیر فروش مجموعه بهره مند گردند.

وحید رضا کاظمی

۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴

۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!