گلیم فرش ماشینی

 گلیم فرش ماشینی تولید شده با بهترین دستگاه های مدرن با طرح های منحصر بفرد وبا کیفیت بالاتولید شده در کارخانجات مطرح کاشان

گلیم فرش ماشینی چگونه تولید میشود؟ گلیم فرش ماشینی چه خصوصیاتی دارد؟ انواع گلیم فرش چیست؟

 

گلیم فرش ماشینی۲

گلیم فرش

گلیم فرش نوعی فرش است که ازبهم تنیدن تار و پود در دستگاه صنعتی تولید می شود یکی از بهترین ویژگی ها و برای گلیم فرش این است که دارای پرز نمی باشد.
منظور از پرز اصطلاحی است در حوزه فرش گه به خواب نیز اشاره می شود یعنی به عبارتی گلیم فرش مثل فرش خوآب ندارد و منظور پرزی که حساسیت ایجاد کرده و یا معلق در هواست نیست.
از خصوصیات دیگر گلیم فرش ماشینی می توان به سبک بودن آن اشاره کرد که باعث حمل و نقل اسان ان میشود و دیگر این که گلیم فرش ماشینی دارای قیمت مناسبی می باشد و این دارای صرفه قیمتی بیشتری برای مشتریان نسبت به فرش های ماشینی دارد.

گلیم فرش ماشینی

امروزه طرح های گلیم فرش به صورت ماشینی تولید و بافت می شود و با مدل های متنوع به بازار عرضه می گردد.

کما اینکه طرحها و نقشهای زیبای گلیم فرش که بیشتر در کارخانجات کاشان تولید می‌شود کمتر از فرشهای ماشینی نیست و این یک حسن برای گلیم فرش می باشد.

گلیم فرش بواسطه الیاف مصرف شده در ان که معمولا بی سی اف است دارای سطح براقی می باشد که این یک جذابیت خاصی به فضای که از ان استفاده می نمایند می دهد.

 

مدلهای مصرف گلیم فرش

امروزه با توجه به نیاز مصرف کنندگان گلیم فرش را در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می کند و همچنین به نحوی کاربردهای مختلفی برای گلیم فرش در نظر گرفته شده است مانند گلیم فرش های متری که کاربرد بسیاری دارد و بازار خوبی نیز بین مردم به واسطه مدلهای جذابش پیدا نموده و از ان بیشتر در راه پله ها و راهروها و به عنوان کناره نیز استفاده مینمایند.

مطالب بیشتر

برای اطلاع از لیست قیمت و خرید عمده محصولات با شماره های زیر تماس بگیرید.

وحید رضا کاظمی:۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴–۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!