خرید پشتی ماشینی

خرید پشتی ماشینی و انواع پشتی های منزل و پشتی های دیواری با رویه های بافت کارخانه های کاشان با قیمت های معمولی و ارزان برای مشتریان از طریق سایت های بافت کاشان انجام می گیرد.

 

 

 

 انواع پشتی خانگی

اگر دوست داشته باشید گوشه ایی از محیط خانه تان را یک فضای سنتی و زیبا بازسازی نمایید که حال هوای خانه های باصفای قدیمی را برای شما تداعی نماید انواع پشتی خانگی از ملزومات اصلی هستند که شما می توانید این فضا سازی را به وسیله آن انجام دهید.

این  فضا ها همواره برای مردم دوست داشتنی بوده و با وجود دکوراسیون های مدرن ولی کماکان مورد پسند مردم می باشد چراکه با این فضاها حال و هوای دوران با صفای قدیمی را  برای انها تداعی می نماید

پشتی یک وسیله راحتی برای خانه هایی از قدیم بوده که امروز نیز مردم از ان استفاده می نمایند اگرچه پشتی‌های ماشینی امروز با نقش های روی پشتی جدید فضا و دکوراسیون منزل را برایتان هر چه بیشتر زیباتر می‌نماید.

این پشتی فرش ها یکی از رایج ترین پشتی دیواری و پشتی های منزل بود که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفت که امروزه نیز بر کاربرد و استفاده انها همچنان اضافه می گردد.

 

 

پشتی های دیواری زینت خانه های ایرانی

پشتی های دیواری هنوز هم با وجود دکوراسیون های مدرنی که از مبلمانهای شیک تزیین شده است جایگاه خود را داشته و خانواده های اصیل ایرانی هنوز هم به دنبال فضای زیبای سنتی هستند که حال و هوای با صفای خانه های قدیمی را برای انها تداعی می نماید.

امروزه بیشتر کافی شاپ ها و رستوران ها حداقال یک فضا از محیط کارشان را اختصاص به دکوراسیون و فضای سنتی می دهند که حتما باید پشتی ها از اقلامی باشد که تزیین کننده این فضا گردد.

پشتی های سنتی مدل های متنوعی دارند و می توانند هرکدام به نحوی این فضای ذلنشین سنتی را برای ما ایجاد نمایند.

پشتی های دیواری کاشان یکی از زیباترین و منحصر بفردترین نوع پشتی های سنتی  قدیمی است که هنوز هم به عنوان رایج ترین نوع پشتی بین خانواده های ایرنی جایگاه دارد.

این نوع پشتی ها با قیمت های متنوعی در بازار یافت می شود که از قدیم تا به الان هم نوع مدل های ان و هم کیفیت ان هاارتقا پیدا نموده است.

گروه سایت های تجاری ما برای فراهم اوردن انواع پشتی های دیورای با قیمت های ارزان و مناسب برای خانواده ها و بیشتر رستوران ها مدل های متنوع را به صورت فروش اینترنتی پشتی در تولیدات خود داشته تا جوابگوی نیاز مشتریان با هرگونه سلیقه ایی باشد.

 

 

 

پشتی ماشینی کاشان

 

پشتی ههای دیواری ماشینی کاشان  امروزه از زیبایی بیشتری برخوردار بوده و هر روز نیز بر طرح ها و مدل های ان اضافه می شود این پشتی های منزل که در امروزه کیفیت انها نیز با توسط دستگاه های مدرن توسعه یافته است که قبلا تا تراکم ۵۰۰شانه بیشتر تولید نمی شو ولی امروزه کیفیت های ان توانسته تا ۱۲۰۰شانه نیز ارتقا پیدا نماید و به همین علت  توانسته مشتریان را برای خرید انها جذب نماید.

این پشتی ها را در تنوع طرح و رنگ بندی های زیادی تولید می نمایند و حتی امروز توانسته اند مدل های جدیدی از انواع پشتی های دیواری را با رویه های فرش تولید نمایند این تنوع تولید نشان از استقبال مشتریان داشته که هروز بر انها اضافه می گردد.

مواد داخل پشتی نیز امروزه به فراخور نیاز مشتریان تغییر یافته و بیشتر از یونولیت های فشرده و با دوام استفاده می شود و این خود باعث افزایش مشتریان گردیده چراکه وزن این یونولیت ها بسیار سبک تر از پشتی های قدیمی است و این باعث می شود نگهداری انها به مراتب اسانتر شود.

و از موارد مزیت ان حمل و جابجایی انها است که برای خانم های خانه دار جهت نظافت منازل بسیار با اهمیت می باشد.

قیمت انواع پشتی های معمولی و ارزان کاشان

 

قیمت پشتی فرش های دیواری بر اساس رویه های انها تعیین می گردد و این برای انواع پشتی های منزل چنین می باشد .در پشتی های دیواری کاشان رویه های پشتی از جنس فرش های ماشینی است و این ارزش این  پشتی های منزل را افزایش داده و خریداران این محصول را بیشتر نموده است.

الیاف جنس فرش های ماشینی بسیار متنوع می باشد و هرکدام با قیمت هایی روانه بازار می شود مشتریانی که قصد خرید پشتی باقیمت های معمولی و ارزان را دارند می توانند پشتی هایی با رویه هایی از جنس بی سی اف و یا پلی استر انتخاب و سفارش دهند.

این رویه ها هرچند که از الیاف با کیفیت  به مانند اکرلیک نمی باشند ولی با وجود این می تواند تا چند سال مقاومت و دوام برای مصرف کننده داشته باشد.

معمولا پشتی های با قیمت های معمولی را برای سفره خانه های سنتی بسیار استفاده می نمایند که در صورت معیوب شدن فوم های داخلی ان می توان به راحتی انها را تعویض می نمایند.

 

 

خرید پشتی ماشینی ارزان

رویه پشتی در کاشان توسط کارخانه های فرش تولید می‌شود که معمولاً به علت اینکه دستگاه‌های بافندگی فرش ۱۲ متری تولید می نمایند در  هنگام تولید فرش ۹ متری برای پر کردن اضافه آن معمولاً به اندازه نیم متر رویه پشتی یا تابلو فرش تولید می کنند.

و این ابعاد متناسب با پشتی های جدید می باشد که در ابعاد ۵۰×۱۰۰می باشند و این هم برای تولید کنند گان یک منبع درامد محسوب می شود.ولی با این حال قیمت این رویه های پشتی به نسبت خود فرش ها بسیار مناسب تر تمام می شود و این به خاطر این است که از این فضای پرت توانسته اند استفاده بهینه ایی را انجام دهند.

که امروزه تولید کنندگان جهت هماهنگی بین فرش ها و پشتی ها ، طرح و نقشه رویه پشتی را همانند طرح و نقشه فرش تولید می نمایند که این برای مشتریان قابل توجه بوده و مورد استقبال قرار گرفته است که این زیبایی دکوراسیون منازل را دو چندان مینماید.
که پس از بافت رویه سپس توسط شرکت‌های بازرگانی خریداری و پس از فرآیند پر کردن و دوخت توسط این مجموعه ها انجام شده و توسط عمده فروشان و پخش کننده های عمده به دست مصرف کنندگان می رسد.

خرید انواع این پشتی ها و خرید پشتی ماشینی کاشان در تنوع و طرح ها و مدل های را می توان از طریق سایت های اینترنتی با قیمت های مناسب انجام داد

جهت خرید پشتی فرش کاشان به صورت عمده و تکی با طرح های متنوع از کارخاجات کاشان با شماره های زیر تماس بگیرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!