انواع پشتی منزل با قیمت

پشتی از وسایلی بود که باعث زینت خانه های قدیمی می شد این پشتی ها که امروزه هم از بازار خوبی روبرو می باشد دارای طرح ها ومدل های متنوعی که  شما می توانید برای خرید انواع پشتی فرش منزل با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه های اینترنتی ما خریداری و تهیه نمایید.

 

 تفاوت پشتی های منزل جدید و قدیمی

پشتی های قدیمی با طرح های زیبای که داشت ولی دارای عیب هایی بود که امروزه خیلی ازاین عیب ها با روشهای ساده برطرف گردیده است.

وزن سنگین پشتی های قدیمی یکی از مشکلاتی بود که خانم های خانه دارجهت نظافت خانه برای جابجایی انها  با ان مواجه بودند  از دیگر عیب های پشتی های قدیمی عدم شستشوی انها بود که امری تقریبا غیر ممکن بود و اگر مجبور به شستن انها می شدید مسلما شاید مواد داخل انها که  از پنبه و یا پرز بود دچار اشکال می شد. پشتی های قدیمی به واسطه وزن سنگینی که داشت بعد از مدت زمانی که از نگهداری انها می گذشت حالت طبیعی و فرم خود را از دست می داد و به قولی کج و ماوج می شد .

اما پشتی های جدید از وزن کمی برخوردار می باشد وان به دلیل مواد به کار رفته در ان است که از یونولیت فشرده می باشد که وزنی نسبتا کمی داشته و از دوام خوبی نیز برخوردار می باشد. ایم فوم ها که جنس ان از یونولیت تزریقی فشرده می باشد حالت به نحوی است که هم حالت نرمی داشته و هم استحکام و دوام خوبی دارد پس بسیار مناسب برای پشتی ها می باشد. در مدل فوم های جدید یک حالت قوس مانندی به انها داده اند که هم ترکیب وزیبایی پشتی را دو چندان می کند و هم به خاطر قوسی که دارد تکیه دادن به انها راحتر و بهتر انجام خواهد گرفت .

رویه های این پشتی ها با زیپی که برای ان تعبیه نموده اند براحتی از یونولیت داخل ان خارج شده و میتوان ان را شست وپس از خشک شدن دوباره از ان استفاده نمود.

 

انواع پشتی منزل با قیمت

 

پشتی های ماشینی کاشان

پشتی های ماشینی کاشان یکی از زیبا ترین پشتی های خانگی و پشتی های دیواری است که بین پشتی های دیگر رواج دارد و این به خاطر رویه های انها می باشد که از جنس فرش بوده و ایرانیها از دیرباز دوست دار فرش های ماشینی کاشان بوده اند

کما اینکه با وجود مبلمان های پر زرق و برقی که امروزه در اکثر خانه وجود دارد هنوز هم یکی از اصلی ترین وسایل و اسباب خانه فرش های کاشان می باشد که پشتی هایی با طرح های فرش نیز یکی از این موارد می باشد.

 

 

مزایای خرید پشتی های منزل جدید

انواع پشتی های جدید که در سایت های تجاری ما به فروش می رسد از بهترین یونولیت موجود در بازار استفاده شده و یک حسن دیگری که دارد این است که با مرور زمان به مانند پشتی های قدیمی حالت خود را از دست نمی دهد و کج نشده و حالت طبیعی خود را از دست نمی دهد.

این پشتی های جدید همانطور که گفته شد از رویه های فرش تولید می شود وبسیار مناسب برای خانه های ایرانی است که دوست دارند سبک های سنتی زیبا و دلنشین را در فضای خانه های خود شان داشته باشند. کما اینکه طرح های به روز پشتی ها بسیار جذاب و زیبا بوده و با دکوراسیون های مدرن نیز همخوانی دارد.

 

خرید انواع پشتی منزل با قیمت های متنوع و مناسب از طریق فروشگاه های اینترنتی ما برای تمام مشتریان امکان پذیر می باشد.

 

 

انواع پشتی منزل با قیمت عمده و  تولید

شهر کاشان یکی از اصلی ترین تولید کنندهای پشتی منزل با طرح های  فرش ها می باشد همانطور که در تولید فرش های بافت ماشینی نیز پیش قدم بوده است تولید این پشتی ها به صورت انبوه و با قیمت های عمده در دست مشتریان در سراسر کشور قرار می گیرد چراکه جایی که رقابت در انجا در مورد محصولی زیاد باشد به ناچار قیمت ها نزول پیدا نموده و مشتریان می توانند با قیمت ارزانتری انها را تهیه نمایند.وجود مراکز اینترنتی خرید پشتی های کاشان یک فرصت خوبی برای مشتریان فراهم اورده که این پشتی های زیبا را در هر کجای از میهن که باشند می توانند سفارش و در درب خانه هایشان تحویل بگیرند.

جهت خرید انواع پشتی منزل با قیمت های مناسب و عمده  وبا طرح های زیبا قبل از سفارش خود با مدیر فروش ما جهت مشاوره تماس داشته باشید.

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴

۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!