خرید پشتی فرش

خرید پشتی فرش و انواع پشتی منزل با قیمت های متنوع و ارزان و مناسب برای تمام مشتریان با رویه هایی از بهترین کارخانه های بافت  کاشان با قیمت های عمده و بدون واسطه از طریق سایت های اینترنتی ما به فروش می رسد.

 

خرید پشتی فرش

 

پشتی های سنتی قدیمی

پشتی سنتی و یا پشتی های دیواری از جمله پشتی های منزل می باشد که  از دیر باز مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه کماکان از این وسیله برای راحتی یا تزيین منازل از ان استفاده می شود پشتی های سنتی قدیمی رابه واسطه وزن سنگین و مشکل در نگهداریش به مراتب کمتر از ان استفاده مینمایند و پشتی های ماشینی جدید به خاطر ویژگی هایی که دارد مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

طرح های پشتی های سنتی بسیار متنوع می باشد که از ان می توان به پشتی های مبلی پشتی های خلیجی و یا پشتی های عربی و یا پشتی های ترکمن نیز اشاره نمود که هر کدام با قیمت های متنوعی در بازار بوده است و امروزه بسیار از انها با طرح های جدید مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

پشتی ماشینی جدیدبا طرح فرش

پشتی های فرش قدیمی به مرور زمان از نظر کیفی و طرح های انها بهتر شدند و ارتقا پیدا نمودند و امروزه می بینیم که پشتی های جدید با طرح های زیبای ان و کیفیت های مطلوب و با دوامی که دارد بیشتر از گذشته مورد توجه و استفاده مشتریان قرار می گیرد.

این پشتی فرش  ها از انواع پشتی های خانگی است که بیشترین تولید ان با رویه های بافت کارخانه های کاشان می باشد و از بهترین نوع بافت تولید شده که هروز بر طرح های جدید ان اضافه می گردد .

رویه های پشتی جنسی به مانند فرش های ماشینی داشته که در مدل و کیفیت بافت به مانند فرش ها می باشد که در صورت های ۴۴۰،۷۰۰،۱۰۰۰،۱۲۰۰شانه بافت و تولید می شود.

رویه ها معمولا در کنار فرش های ۹متری تولید می شود تولید کنند گان برای بهروری بیشتر تولیدشان رویه های پشتی را در کناره فرش ۹ متری تولید می کنند تا ظرفیت خالی دستگاه تا ۱۲ متر بدون استفاده نماند و حداکثر راندمان را برای تولید شان داشته باشند منتها قیمت  رویه های پشتی  به نسبت فرش ها بسیار ارزانتر تمام می شود و این قیمت فروش پشتی های کاشان را کاهش می دهد.

 

 

ویژگی های پشتی فرش ماشینی

از مهمترین خصوصیات پشتی های دیواری جدید  با رویه های فرش را می توان به مواد داخل آن اشاره کرد که در قدیم به علت این که از مواد پرز یا پنبه استفاده میشده شستشوی آن دچار مشکل و یا اصلا غیر ممکن می نمود.

ولی پشتی های جدید با یونولیت از تزریق فوم فشرده را به راحتی میتوان رویه پشتی را از ان جدا و پس ازشستشو دوباره مورد استفاده قرار داد.

و این در نگهداری  و دوام طول عمر ان مؤثر می باشد که به راحتی و بدون زحمت جابجا شده و به راحتی تمیز می شود.
ماده داخلی پشتی ماشینی در صورت آسیب دیدن به راحتی با هزینه کم قابل تعویض میباشد که جای هیچ نگرانی نخواهد داشت.

پشتی های منزل ماشینی جدید طرحی همگام با طرح فرش های ماشینی دارد  و این در ایجاد یک فضای با هارمونی و با تناسب نقش زیادی خواهد داشت.

 

 

قیمت پشتی معمولی  با رویه بافت کاشان

معمولا در انواع پشتی های منزل در مدل های متنوعی که امروز در بازار موجود می باشد رویه های پشتی عامل اصلی قیمت انواع پشتی های دیواری را مشخص می کند مسلما در مورد پشتی فرش کاشان نیز به همین منوال می باشد رویه های این پشتی ها که با مدل های متنوعی بافت و تولید می شود از ویژ گی های فرش برخوردار می باشد که همانطور که گفته شد قیمت های ان به نسبت فرش های ماشینی بسیار مناسبتر برای تولید کنند گان تمام می شود .که مسلما  فروش پشتی فرش ها با توجه به قیمت تمام شده فرش با قیمت ها گرانتری به دست مشتریان می رسید.

با توجه به این می توان قیمت پشتی کاشان  را از دسته پشتی های ارزان قیمت با توجه به نسبت به فرش های ماشینی دانست.

البته در انواع پشتی های فرش قیمت پشتی ارزان در انها می تواند نسبت به قیمت مناسب رویه های فرش در بافت ۴۴۰شانه و یا ۵۰۰شانه نیز اشاره نمود که با قیمت پشتی معمولی در دیگر انواع پشتی مطابقت می نماید کما اینکه جنس رویه ها به مانند فرش ها نیز از جمله مواردی است که در تعیین قیمت پشتی ماشینی نقش داشته و معمولا قیمت پشتی معمولی در این مدل از پشتی ها با رویه هایی از جنس الیاف بی سی اف و یا پلی استر بافت می شود. که قیمت های ارزانتر از پشتی با رویه اکرلیک می باشد.

البته این پشتی ها علاوه بر رویه های بافت انها مواد داخل ان نیز در نوع پشتی و قیمت ان نیز تاثیر گذار می باشد و پشتی فرش با رویه فرش را در دو مدل پرزی و پشتی یونولیتی تولید می نماید که هر کدام  ویژگی و خصوصیتی خاص خود را در بر دارد.

 

خرید پشتی

 

 

خرید پشتی فرش کاشان به صورت عمده

خرید پشتی فرش های کاشان یکی از اصلی ترین محصول درحوزه فرش است که با تو جه به رضایت مشتریان با رشد خیلی خوبی روبرو بوده است.

همیشه مشتریان برای خرید انواع محصولات به دنبال راهی می گردند که با توجه به قیمت های مناسبتر از اطمینان لازم نیز برخوردار باشد مشتریان به دنبال کیفیت های مطلوب می گردند.

مجموعه ما با ایجاد سایت های فروش برای خریداران راهی را فراهم اورده که حتی مشتریانی که در شهر های دور می باشند و دسترسی به طرح ها و مدل های جدید را ندارند بتوانند خرید دلخواه و مناسب خود را تهیه نمایند.

خرید پشتی فرش به صورت  اینترنتی از مجموعه ما علاوه بر فراهم اوردن مدل های متنوع برای مشتریان قیمت های عمده و مناسب با قیمت تولید را برای انها فراهم می اورد.

علاوه بر ان که به واسطه حجم دار بودن  پشتی ها و ایجاد مشکل  برای مشتریان جهت انتقال انها با خرید های اینترنتی می توانند این محصول را به راحتی در درب منزل تحویل گیرند.

 

 

 

قیمت پشتی ارزان جهت سفره خانه های سنتی

یکی از بهترین مکان ها برای استفاده از پشتی های سنتی جدید سفره خانه های سنتی هستند که صاحبان این مراکز این تمایل و میل مردم را به طرف فضا های سنتی دریافت نموده و در صدد ایجاد این فضا های سنتی  با توجه به سلیقه‌ای دلخواه مردم  نموده اند.
وجود پشتی های ماشینی با طرح های سنتی تاثیر بسیار زیادی در ایجاد فضای دلچسب و آرامبخش در این اماکن نموده است.

مشتریان خرید پشتی فرش  سفره خانه معمولا  به واسطه تعداد زیادی که از این پشتی ها نیاز دارند به دنبال قیمت پشتی ماشینی ارزان می باشند که بتواند هزینه های راه اندازی یک سفره خانه را کاهش دهند .

انواع نمونه های پشتی با رویه های فرش با قیمت های پشتی معمولی و ارزان برای مشتریان جهت رستوران ها و سفرخانه هایشان وجود دارد که می توانند با توجه به هزینه ایی که می خواهند بنمایند  پشتی هایی با قیمت های متنوع را انتخاب و استفاده نمایند.

البته پشتی با قیمت های بالاتر دارای کیفیت بافت رویه ها بالاتری  می باشد که با تراکم های با کیفیت تری تولید می شود.

مجموعه ما خریداران پشتی برای سفره خانه ها را به واسطه تعداد زیادی که نیاز دارند جزو خریداران عمده در نظر گرفته و انواع مدل های پشتی را با تخفیفات مناسب و ارازنتر از هر جا برای این مشتریان در نظر می گیرد.

مشتریان گرامی جهت خرید پشتی ماشینی کاشان به صورت عمده و یا تکی می توانند با شماره های زیر در تماس باشند.

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴،،

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!