پشتی سنتی

خرید پشتی سنتی با انواع مدل های پشتی دیواری و پشتی های معمولی و پشتی فرش های بافت کاشان با قیمت های مناسب و ارزان به صورت عمده به مشتریان در سراسر کشور عرضه می گردد.

 

پشتی۱۴ سنتی

 

پشتی سنتی مهمان خانه های ایرانی

پشتی سنتی یا انواع پشتی های منزل  جز اسبابی بوده که از دیرباز مهمان خانه های ایرانی بوده است امروزه نیز با وجود مبلمان های متنوع ولی جایگاه خود را هنوز حفظ کرده است حس سنتی بودن در خانه هابا وجود استفاده از پشتی باعث حال خوبی بین مردم ایجاد می کند.
امروزه استفاده پشتی در مسافرخانه ها ،مهمان خانه ها و رستوران های سنتی فضای بسیار آرامبخش و دلپذیر را ایجاد می کند .
و مشتریان به ندرت تکیه بر پشتی ها را با مبلمان های راحتی عوض می‌کنند.

 

خرید پشتی سنتی

 

انواع پشتی های سنتی

پشتی های سنتی به و اسطه نوع مواد به کار رفته در انها به مدل های متفاوتی تقسیم می شوند که ممکن است که در مناطق مختلف کشور بسته به نوع اقلیم و یا استفاده گذشتگان انها از مدل های متعارفی امروزه نیز از همان مدل ها استفاده نمایند.

مانند:

  • پشتی فرش های سنتی
  • پشتی مبلی
  • پشتی خلیجی
  • پشتی ترکمن
  • ….

به عنوان مثال پشتی های خلیجی که به پشتی های عربی نیز شهرت داشته و بیشتر در مناطق عرب زبان و مناطق جنوبی و جنوب غربی کشور مانند شهرهایی مثل اهواز استفاده می شود  ویا پشتی های ترکمن که همانطور که از نام ان پیداست در بین مردم ترکمن کشور بسیار رایج می باشد.

و انواع دیگر پشتی ها که جنس و مدل های انها با یکدیگر متفاوت بوده و باقیمت های متنوع و متفاوتی در بازار موجود می باشد.

در مجوعه سایت های اینترنتی ما انواع مدل های پشتی سنتی را برای مشتریان در نظر گرفته شده تا تمام مناطق کشور را با توجه به مصرف مورد نیازشان فراهم گردد.

 

 

خرید پشتی سنتی

 

قیمت پشتی های  سنتی

انواع مدل های پشتی های سنتی به فراخور دو عامل قیمت های انها تعیین می گردد

  •  رویه های پشتی
  • دیگری مواد داخل پشتی

که این دو در نوع در پشتی های سنتی متفاوت بوده و مشتریان یا با توجه به قیمت پشتی منزل ، مدل های خود را تهیه نموده و یا بعضی از مشتریان عامل اصلی مدل پشتی می باشد که برایشان ارجحتر از قیمت انها می باشد.

مسلما پشتی فرش های سنتی کاشان با رویه های فرش که امروزه با فرش های ماشینی تولید می شود یکی از پر بها ترین قیمت پشتی ها راداشته که همیشه مشتریان ان به علت علاقه مندی به فرش های کاشان در بین مردم بیشتر بوده است.

 

 

پشتی فرش های سنتی کاشان

پشتی فرش های ماشینی کاشان یکی از رایج ترین و محبوب ترین پشتی هایی است که طرح های سنتی ان از قدیم تا به اکنون مورد استفاده قرار می گرفته این پشتی ها مدل های جدید ان بسیار با نوع قدیم ان متفاوت داشته که هنوز مورد توجه می باشد .

این پشتی ها با رویه های فرش کاشان استفاده می شده که در قدیم از فرش های دست باف در ابعاد پشتی برای رویه ان استفاده می نموده اند که امروزه از رویه فرش های ماشینی که با دستگاه های فرش تولید می شود استفاده می نمایند.

تفاوت دیگر این پشتی ها مواد داخل پشتی که در دوران های متفاوت با مواد مختلفی پر می نموده اند مانند پنبه وضایعات نخ و یا مقوا و زمانی هم با فوم های معمولی که امروزه بیشترین مواد به کاربرده شده در پشتی ها یا یونولیت های درجه یک می باشد ویا پرز که هرکدام به طریقی تولید می شوند.

جنس رویه پشتی همان جنس فرش است که معمولا از مواد صددرصد آکرولیک ،بایر آلمان و یا هیتست بدون پرزاستفاده شده است.

اندازه این پشتی ها معمولا (۱۰۰×۵۰)سانتیمتر می باشد که می تواند در شهرهای مختلف متفاوت باشد مثلاً در مناطق کردنشین مثل کردستان (۵۰×۷۸)سانتی متر و درمناطق ترکمن نشین (۷۰×۸۰)سانتیمتر می باشدویا در شهرهای بزرگ چون تهران به (۱۰۰×۵۰)سانتیمتر می باشد.

 

 

 

قیمت عمده خرید پشتی سنتی

 

خرید انواع این پشتی های جدید با طرح های سنتی چه پشتی های سنتی مبلی و ترمه  یا پشتی فرش های ماشینی کاشان از طریق سایت های فروش ما برای مشتریان ارایه می گردد .

سایت های اینترنتی ما انواع پشتی های سنتی را با قیمت های عمده و  مناسب برای انواع سلایق قرار داده است که مشتریان می توانند با همراهی سایت های ما خرید دلخواه مناسب با سلیقشان داشته باشند.

فروش های اینترنتی قیمتی بدون واسطه را برای مشتریان به همراه خواهد داشت

تولید کنند گان و یا مغازه داران و صاحبان نمایشگاه و در شهر های دور می توانند با خرید عمده انواع مدل های پشتی های سنتی خریدی با قیمت مناسب را برای مشتریان در شهر خود داشته باشند.

 

خرید پشتی سنتی

 

انواع پشتی های سنتی مناسب  سفره خانه

یکی از خریداران اصلی خرید پشتی سنتی از مجموعه ما سفره خانه های سنتی در سطح شهرهای کشور می باشند که هروزه بر تعداد انها افزوده می گردد که صاحبان این سفره خانه های سنتی می توانند  با توجه با سلیقه دلخواهشان از مدل های  متنوع موجود در بازار سفارش داده و با قیمت های مناسب این کالاها را تحویل بگیرند.

معمولا برای سفره خانه ها پشتی هایی نیاز می باشد که با قیمت های معمولی و ارزان تولید شده باشد این پشتی ها را می توان از مدل های پشتی فرش ها با رویه های قیمت مناسبتر استفاده نمود که رویه فرش های بی سی اف مناسب برای این مدل پشتی ها می باشد.

علاوه بر اینکه خریداران سفره خانه ها به علت تعداد زیاد خریدشان به عنواتن خریداران عمده محصولات ما قرار گرفته و از تخفیف ویژه ما بهرمند می شوند.

 

برای انوع خرید پشتی های سنتی با مدل های متنوع موجود در بازار قبل از سفارش با تماس با شماره  های زیر از مشاوره مدیریت فروش ما بهره بگیرید.

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳۸۷۰۱۵۳۴

۰۹۳۸۰۳۶۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!