سرویس پشتی شاه نشین

مرکز خریدو فروش انواع سرویس پشتی شاه نشین وپشتی های سنتی ، پشتی خلیجی برای مشتریان شهر های بزرگ تهران و کرج و دیگر شهر ها و کشور های عربی با قیمت های عمده در سایت های بافت کاشان فراهم می باشد.

 

 

انواع پشتی های سنتی

 

از ملزومات ضروری که امروزه در سفره خانه ها و رستوران ها مسافرخانه ها و مساجد عمومی و غیره به چشم می‌خورد انواع پشتی های سنتی با طرح های قدیمی مدرن کلاسیک و غیره در کارخانه های تولیدی تهیه می‌شود .

این پشتی های سنتی چنان فضای دکوراسیون مکان‌ها را جذاب نموده که اکثر قشرهای جامعه چنین فضایی را برای تفریح و رسیدن به آرامش و لذت خود انتخاب می‌کنند .

فضاهای چنین مکانهایی همچون سفره خانه ها هتل ها و رستوران ها و غیره باید چنان جذاب و دلنشین و لذت بخش باشد که بتواند مشتریان را به طرز چشمگیری جذب نماید و آن را به سوی خود بکشد .

اکثر سفره خانه ها و مسافرخانه ها و هتل ها انواع پشتی های سنتی که همراه با آرامش و یادآور خاطرات گذشته و سنتی است را برای مکان های خود انتخاب می‌کنند .

اگرچه در بعضی مکان ها از این پشتی‌ها در کنار دکوراسیون شیک و مدرن با مبلمان های کلاسیک و لوکس استفاده شده و فضایی برای سنتی بودن در نظر گرفته شده اما در بعضی از مکان‌ها شاید اصلاً مبلمانی به چشم نخورد و فقط آدمیان از انواع پشتی های سنتی و زیبا برای تزیین فضاهای خود استفاده نموده اند و این محصولات را به مبلمان های شیک و لوکس ترجیح دادند .

 

 

تولید انواع پشتی های سنتی و خلیجی

 

تولید پشتی ها انواع مختلفی دارد اعم از پشتی های سنتی پشتی های خلیجی پشتی های یونولیتی پشتی های فرش و فرش ماشینی ۶ متری و غیره که در تهیه و تولید متفاوت هستند و مواد اولیه و پر کردن داخل فضای آن یکسان نیستند هر چه روی پشتی ها بیشتر کار شود و وقت گرفته شود قیمت آن بیشتر می‌شود.

سبک تولیدی و تهیه امروزی این محصولات به روشی انجام شده که مصرف کنندگان بتوانند به راحتی آن را تمیز و شستشو کنند و مواد آن را از الیافی تهیه کرده اند که جابجایی آن سبک و راحت باشد .

اکثر رویه ها ی پشتی ها را  زیپی قرار میدهند تا مشتریان بدون اینکه اذیت شوند بتوانند آن را به راحتی نظافت کنند .

همچنین  طراحان ایرانی با طراحی مبتکر و متنوع خود توانسته اند نقش و نگار  های زیبا و متنوع به کار برند تا همه مشتریان بتوانند هماهنگ با دکوراسیون فضاهای مختلف خود انتخاب کنند.

این ذوق و سلیقه های متفاوت باعث به وجود آوردن هزاران طرح و نقش و به وجود آمدن بازار رقابتی در کیفیت و مرغوبیت انواع پشتی های سنتی شده است .

سایت بافت کاشان که برند قوی و معروف در بین سایت های تجاری را داراست توانسته از بیش از هزاران طرح و نقش انواع پشتی های سنتی با کیفیت عالی را در اختیار شما مشتریان قرار دهد .

شما می‌توانید با یک پل ارتباطی با نمایندگی فروش این سایت از قیمت های عمده و مناسب انواع پشتی های سنتی با هزاران طرح و نقش را با کیفیت عالی در خواست و سفارش دهید.

 

سرویس پشتی های سنتی شاه نشین و ترمه

 

شاید بعضی از شما ندانید که سرویس پشتی‌های شاه نشین و ترمه چیست و کجا به کار می رود .

چرا به آن سرویس و یا ست گفته می‌شود یا اصلاً جنس مواد به کار رفته در آن از چه تهیه شده است .

در ابتدا باید به شما مشتریان عزیز بیان کنیم که سرویس پشتی های سنتی شاه نشین و ترمه یک سرویس هفت تیکه ای  یانه تیکه می باشد که شامل می‌شود از یک تشکچه ی بزرگ ۲ عدد پشتی مربع یا مستطیل  دو عدد کوسن  کوچک دو عدد بالشت لوله ای بزرگ ۲ عدد کوسن بزرگ که هر کدام از این تیکه ها در ابعاد و سایزهای مختلف تهیه شده است .

جنس این سرویس هفت یا نه تیکه از ترمه می باشد ترمه نوعی پارچه لطیف و زیبا است که در گذشته بیشتر برای انواع سجاده و جانماز ها انواع روتختی ها ا نواع لحاف  انواع لباس اشرافیان و فاخران خلعتی مورد استفاده قرار می‌گرفته که امروز از این پارچه برای تهیه چنین سرویس‌های پشتی های سنتی شاه نشین و ترمه استفاده می‌کنند که بسیار جذاب و زیبا هستند.

امروزه این پارچه در دسترس همگان قرار گرفته اما در گذشته به علت بالا بودن ارزش این پارچه در دسترس عموم نبوده و فقط بیشتر برای لباس اشرافیان و فاخر آن مورد نظر بوده است و حتی کسانی که غنی بودند  نیز از این پارچه استفاده می‌کردند .اما امروزه اکثراً توان خرید این پارچه را دارند که می‌توانند با تزیین پارچه فضای منازل خود را زیبا تر کنند .

جنس ترمه ی  پلی استر حالت خود را از دست نمی‌دهد و مواد آن به مرور روی هم نمی خوابد به راحتی می توان آن را تمیز و شستشو  کرد و در دو مرحله حلاجی و پرس می شود که مقاوم و پایدار باشد.و در رنگ های مختلفی می توان تهیه کرد .

شما مشتریان برای اقدام به خرید به این ست نشیمن های سنتی می توانید به هر رنگ و طرح و دلخواهی به سایت بافت کاشان از منبع تامین کننده این سرویس پشتی های سنتی که از بزرگترین مرکز خرید و فروش به شمار می رود تماس حاصل کنید و محصولات خود را سفارش دهید.

 

 

قیمت سرویس پشتی های سنتی شاه نشین

 

سرویس های سنتی شاه نشین ترمه بستگی به جنس الیاف و تعداد تیکه های این سرویس‌ها دارد که هرچه کیفیت جنس و الیاف مواد داخل آن بالاتر و تعداد تیکه ها بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر می‌رود .

بعضی از مشتریان فقط قیمت برایشان  مهم است و نگاه به جنس و مواد به کار رفته نمی کنند بنابراین از الیاف بی‌کیفیت انتخاب می‌کنند که مقاوم و بادوام نیستند .

اما اکثر مشتریان و مراکز فروش به اعتبار خود در برابر مشتریان اهمیت می‌دهند و کیفیت و مرغوبیت کالا برایشان بسیار با اهمیت است و سعی بر این دارند که با کیفیت محصولات خود مشتریان خود را دائمی کنند و آنها را از دست ندهند .

بنابراین بالا بودن قیمت فروش پشتی  در برابر کیفیت کار برایشان ارزشمند است و کار بادوام و ماندگاری بالا انتخاب می کنند .

باید توجه کنید که مرکز خرید معتبر نیز مهم است جستجو کنید تا مرکز خرید معتبر با برند قوی انتخاب کنید تا از محصولاتی که تهیه می کنید پشیمان نشوید و خرید خاطره انگیز و دائمی را برای خود رقم بزنید .

سایت تجاری بافت کاشان که مورد حمایت اکثر قشرهای جامعه قرار گرفته و بیشترین خرید و فروش را به علت قیمت مناسب تولیدی و عمده به خود اختصاص داده است به شما پیشنهاد می کند که برای خرید سرویس های سنتی شاه نشین و ترمه با نمایندگی فروش این مجموعه تماس بگیرید و خرید خود را با آرامش خاطر و اطمینان کامل انجام دهید وخریدی با کیفیت را تجربه کتید .

 

 

خرید پشتی های سنتی یزد

 

پشتی های سنتی یزد از زمان دیرینه تا به امروز مورد توجه و اهمیت فضاها و دکوراسیون های سنتی رستوران‌ها مسافرخانه ها و هتل ها و مساجد و اماکن تجاری و حتی منازل بوده است که چنین فضاهایی را به یک فضای دنج و آرام بخش تبدیل نموده است .

یک میز سنتی سماور ذغالی و استکان و چای در کنار چنین پشتی‌های واقعاً لذت بخش است .

با گذشت زمان تنها از خرید و فروش پشتی های سنتی یزد کم نشده بلکه روز به روز تولید و تهیه آن با کیفیت بالاتر رو به افزایش است که در انواع متعدد متعددی با طرح های متفاوت تهیه می‌شود.
فراموش نکنید که برای خرید پشتی های سنتی یزد علاوه بر نقش رنگ کیفیت دوام و پایداری به مرکز خرید آن هم توجه داشته باشید که علاوه بر معتبر بودن آن مرکز در خصوصیات ذکر شده و قیمت های مناسب و آن را در اختیار شما قرار دهد.

سایت تجاری فروش اینترنتی پشتی و محصولاتی چون روفرشی پشتی پادری گلیم گبه های رولی و متری و فرش ۶ متری قیطران و غیره را به مشتریان و مراکز فروش عرضه می‌کند.

کارخانه تولیدی ما  به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب و طراحی های زیبا توسط طراحان حرفه ای محصولات خود را به کشورهایی عربی همسایه صادر نموده است.

شهر یزد زبان زده اکثر شهر ها در زمینه تولیدوعرضه چنین محصولاتی است که کیفیت محصولات خود را در اکثر شهر ها نمایان کرده است .

طرح های سنتی یزد که معروف ترین برند را داراست بیشترین خرید و فروش را در عرصه امروزی دارد که هنوز جایگاه خود را در کنار دکوراسیون های شیک و لوکس حفظ نموده است .

برای آگاهی بیشتر از جزئیات خرید و ویژگی های محصولات مد نظرتان با سایت تجاری و اینترنتی ما تماس بگیرید و محصولات خود را سفارش دهید.

 

برای اطلاع از انواع قیمت های خریدپشتی سنتی و انواع سرویس پشتی شاه نشین و پشتی های زیبای خلیجی با مسئولین فروش شرکت در تماس باشید.

وحیدرضاکاظمی:

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!