قیمت ست پشتی شاه نشین

قیمت ست پشتی شاه نشین و انواع پشتی سنتی و پشتی فرش یزد و کاشان با قیمت های عمده و طرح های زیبا از طریق سایت های اینترنتی برای تمام مشتریان در سراسر ایران فراهم می باشد.

 

 

انواع پشتی های سنتی

 

شاید برای ایجاد یک فضای دل انگیزسنتی بخواهید از انواع پشتی های سنتی دیدن نمایید و از جنس و کیفیت آن آگاه شوید .

به درستی که برای یک خرید پشتی سنتی ایده آل و باکیفیت باید قبل از خرید خود جستجو کنید برای خرید انواع ملزومات خانه یا انجام هر خریدی ما به جنس کیفیت مواد به کار رفته میزان دوام و مقاومت و و نقش بندی توجه می‌کنیم و تمام این محصولات برای خرید مطمئن را ضروری می دانیم .

علاوه بر ویژگی هایی که بیان شد ما باید از قیمت و مرکز خریدی که می‌خواهیم انجام دهیم آگاه باشیم.

با یک قیمت عمده و مناسب و مرکز خرید معتبر با برند قوی و معروف می‌تواند در کنار آگاه بودن از خصوصیات ذکر شده هنگام خرید یک خرید شیرین و خاطره انگیز و مطمئن را برای شما رقم زند.

بیشتر ین خرید و فروش‌های امروزه در جامعه از طریق سایت های تجاری انجام می‌شود که به نفع و سود شما مشتریان است .

انواع پشتی های سنتی از جمله پشتی های ترکمن پشتی های خلیجی پشتی های شاه نشین پشتی های قالی یا فرش پشتی های مبلی در کنار عرضه محصولاتی چون انواع روفرشی ها انواع پادری ها انواع گلیم فرش و گبه‌های رولی و متری  انواع گلیم راه پله و … را تولید و تهیه می‌کند و با قیمتی مناسب و عمده به مشتریان و مراکز فروش عرضه می نماید.

مزیت‌های خرید از سایت اینترنتی یک عدم سطح وقت و انرژی دو قیمت عمده و مناسب سه بازدید تمام طرح و نقشه ها بدون رفت ‌و آمد چهار وقت زیاد برای تصمیم‌گیری یک خرید مطمئن ۵پنج در دسترس بودن تمام ویژگی و خصوصیات انواع محصولات شش سفارش طرح مدنظر و مورد علاقه هفت هماهنگی و ست کردن با دکوراسیون مکان مورد نظر می باشد که شما می توانید برای یک خرید مطمئن با سایت بافت کاشان از معروفترین سایتهای تجاری ارتباط برقرار نمایید.

 

سرویس پشتی های شاه نشین و ترمه

 

در ابتدا سایت بافت کاشان سرویس های پشتی شاه نشین و ترمه را به شما مشتریان معرفی می کند تا بتوانید انتخاب خود را عاقلانه انجام دهید.

طراحی مدرن و کلاسیک امروزی سرویس‌های شاه نشین طرفداران زیادی دارد که از زمان شاه قاجار تا به حال در فضاهای متعددی به چشم می‌خورد .

سرویس‌های شاه نشین از دو عدد پشتی مربع به ۶۵ در ۵۰ و دو عدد پشتی گرد بزرگ ۶۰ در ۲۰سانتیمتر و دو عدد کوسن ۳۰در ۳۰سانتیمتر و دو عدد پشتی گرد کوچک ۲۷در ۱۳و دو عدد زیر دستی مثلثی شکل ۴۵ در ۳۰ سانتیمتر و زیرانداز ۱۹۲ در ۷۰سانت آنتی متر تهیه و تولید شده است .

که مواد داخل آن از فوم می باشد مواد داخل پشتی ها و زیر دستی  آن پشم پرز موکت و پرز قالی است و جنس پارچه آن از ترمه پلی استر ۵ رنگ انتخاب شده که
ضد بو و ضد آلرژی است .

طرح های زیبا و خاصی که با انواع رنگ و نقش بندی های بالا تهیه شده و به بازار عرضه می شود مورد استقبال بسیاری از عروس خانم ها برای تهیه جهیزیه خود قرار گرفته که روز به روز این نیاز در تقاضای بازار رو به افزایش است .

همچنین به علت مدرن و کلاسیک و سنتی بودن آن در کنار مبلمان های شیک و لوکس جلوه چشمگیری به نمای دکوراسیون ها می دهد و همین موجب شده که مبلمان های شیک و لوکس جای آنها را نتواند بگیرند.

سایت بافت کاشان  انواع سرویس های پشتی های شاه نشین و ترمه را با طرح‌ها و نقشه های دلچسب  به شما ارائه می دهد .

حتی شما اگر طرح یا رنگی مد نظر خود دارید که بخواهید با دکوراسیون مکان مورد نظرتان هماهنگی داشته باشد را به سایت بافت معتبر کاشان از سایت های تجاری بزرگ سفارش دهید و طبق همان سفارش از انواع سرویس های پشتی شاه نشین بهره مند شوید.

 

 

قیمت ست پشتی شاه نشین و پشتی های سنتی ترمه

 

در کنار زیبایی‌های خاص و جذاب سرویس‌های پشتی سنتی شاه نشین و ترمه قیمت‌هایی که عرضه می‌شود بسیار مناسب است .

به علت قیمت فروش پشتی های شاه نشین و سنتی و همچنین کیفیت و زیبایی آن به کشورهای دیگر نیز بسیار صادر می شود که بسیار به این محصول علاقه‌مند هستند و این محصول ویژه از محصولات خوب صادراتی است .

جنس این سرویس پشتی های سنتی شاه نشین از جنس ترمه است شاید بدانید که از قدیم تا به امروز مورد اهمیت است و هر که در گذشته از این محصول در خانه داشته است برنده توانگری و غنی بودن را به خود گرفته است .

این محصول شیک و شکیل برای کسانی که چیدمان خود را از جنس  ترمه انتخاب می‌کنند بسیار عالی و ایده‌آل است .

تقاضای زیاد ایرانیان باعث ازدیاد تولید و تهیه این محصول شده که حاصل ذوق طراحی طراحی هان ایرانی است .

قیمت پشتی های سنتی شاه نشین ترمه بستگی به تعداد تیکه های آن دارد که هر چه تعداد تیکه ها بیشتر می شود قیمت نهایی آن بالا می رود.

این چیدمان دکوراسیون سنتی در بین اقشار جامعه رواج یافته و روز به روز رو به افزایش است که ارامش بخش ایرانیان است .

البته برای خرید سرویس پشتی شاه نشین باید به کیفیت محصول نیز توجه نمودو به دنبال مرکزخرید متعهد و منصف بود .

سایت تجاری بافت کاشان از مجموعه بزرگ فروش اینترنتی پشتی های سنتی شاه نشین و ترمه بوده که در کنار این محصول به تولید انواع روفرشی ها و گلیم و گبه فرش و فرش و انواع پادری ها و … می پردازد برای ثبت سفارش خود با این سایت معتبر و تجاری تماس بگیرید.

 

 

خرید پشتی های سنتی یزد و کاشان

 

می‌دانید که شهریزد  از بزرگترین منبع تجاری خرید و فروش انواع پشتی های سنتی می باشد که با طرح های متفاوت تولید می کند.

پشتی های جدید یونولیتی فشرده بسیار مناسب برای اماکن تجاری و یا عمومی همانند مساجد  سفره خانه ها و رستوران ها و فضاهای سنتی می باشد که قابل جابه جا کردن آسان و قابلیت شستشوی راحت است.

به راحتی روی آن جدا می شود و مواد داخل آن بدون اینکه خیس شود یا بو بگیرد و یا حالت خود را از دست بدهد تمیز می شود در نهایت اگر بر اثر فشار بالا و زیاد و زیر دست و پا بودن کودکان یولونیت داخل آن ممکن است بشکند که با هزینه کم این کار قابل تعمیر و تعویض است .

تراکم و شانه های انواع پشتی ها متفاوت است به همین علت قیمت‌ها نیز متفاوت می‌شود.

مصرف زیاد و بالای این محصول در شهرهای مختلف به خصوص یزد و کاشان باعث شده که به این کالا توجه خاص و ویژه شود و سعی و تلاش در بالا بردن کیفیت این کالا میان بازارهای رقابتی این شهرها شده است که در تراکم های ۷۰۰ و ۱۲۰۰ شانه تهیه و تولید می‌شود .

بعضی از نمایندگی های خرید و فروش این نوع محصول می‌توانند برای تعداد بالا خودشان رویه های پشتی ها را تهیه و مراحل دوخت و پر کردن آن را انجام دهند تا برایشان با صرفه تر شود برای چنین مجموعه هایی که تعداد بالا را از سایت معتبر و تجاری با برند قوی بافت کاشان درخواست و سفارش دهند تخفیفات ویژه در نظر گرفته می شود تا تولید پشتی برای آنها با صرفه تر شودقیمت ست پشتی شاه نشین

مشتریان می توانند جهت خرید پشتی های سنتی جدید با ارتباط با مدیریت فروش پس مشاوره سفارش خود را ثبت نمایند.

وحیدرضاکاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!