قیمت انواع پشتی

ارزانترین قیمت انواع پشتی فرش ماشینی کاشان و پشتی های منزل و پشتی دیواری با یونولیت فشرده درجه یک و با دوام با قیمت عمده و مناسب به صورت ارسال به سراسر کشور  برای مشتریان فراهم می باشد.

مواد داخل پشتی ها ازچیست؟ مزایای پشتی ماشینی جدید چیست؟

 

 

انواع پشتی خانگی

پشتی های دیواری و یا پشتی های خانگی  از وسایل و ملزوماتی است که از دیر باز در هر خانه ایی وجود داشته و برای راحتی از ان استفاده می نموده اند پشتی ها امروزه  هم  با انواع طرح هایی که دارد همچنان مورد استفاده خانواده ها در منازلشان می باشد.

پشتی های خانگی  معمولا انواع مختلفی دارند که از قدیم در هر منطقه ایی به فراخور رسوم و و استفاده گذشتگانشان امروزه نیز کم و بیش از ان استفاده می نمایند.

و همچنینن مدل های انواع پشتی های خانگی متنوع می باشد که امروزه با انواع قیمت پشتی های خانگی با طرح های متنوع در بازار روبرو می باشیم

این قیمت ها به تناسب بیشتر رویه های انها و مواد داخل پشتی معین می شود که وجه مشترک تمام پشتی های خانگی و یا دیواری می باشد.از این می توان به پشتی هایی از قبیل پشتی فرش یا پشتی مبلی ویا پشتی عربی و خلیجی و یا پشت یا پشتی های ترکمن و غیره نام برد.

 

قیمت انواع پشتی

 

پشتی فرش ماشینی کاشان

شاید یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین پشتی های امروزی پشتی فرش های کاشان می باشد که در گذشته نیز استفاده از ان مرسوم و رایج بود و در قدیم بیشتر از پشتی با رویه های قالی استفاده می نموده اند.

و امروزه نیز از رویه های فرش کاشان که بسیار پر مصرف و پر کاربرد می باشد و دلیل محبوبیت انها بین مردم می تواند دو دلیل داشته باشد یکی اینکه   ایرانیها از قدیم به فرش های کاشان علاقه ویژه ایی داشته اند و دوست دارند که از پشتی با طرح های فرش نیز استفاده نمایند و دیگر اینکه  هماهنگی بین فرش ها و طرح های پشتی باعث زیبایی بیشتر خانه ها می شود.

این پشتی ها با رویه ها یی از جنس خود فرش بافت می شود و از خصوصیات انها دوام و لطافت این پشتی ها است که از دیگر پشتی های معمولی مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

قیمت پشتی فرش ها نیز متنوع بوده و در برابر قیمت انواع پشتی معمولی از مدل های دیگر پشتی شاید کمی بیشتر باشد و لی در همین پشتی فرش ها با رویه هایی به مانند الیاف بی سی اف بافت می کنند که قیمتی برابر با قیمت پشتی معمولی و قیمت پشتی ارزان تمام می شود  که در بازار انواع انها یافت می شود.

قیمت انواع پشتی

 

جنس مواد داخل پشتی

پشتی ها به مرور زمان ارتقا پیدا نمودند و این هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ طرح های زیبای ان که بسیار مورد توجه مشتریان بوده است پشتی های امروزی را در دو مدل پشتی های پرزی و پشتی های یونولیتی تولید می نمایند که هر کدام با قیمتی متفاوت تولید و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

پشتی های یونولیتی که جنس مواد به کار رفته در ان از یونولیت فشرده یا همان فوم می باشد که این یونولیت ها دارای درجه بندی می باشد که هرچه فشردگی یونولیت ها بیشتر باشد از دوام و سختی بیشتری  برخوردار و از درجه بندی بالاتری برخوردار می باشد.

ابعاد و مدل های یونولیت به دو حالت

  • مکعب تخت
  • مکعب قوس دار

بوده که معمولا در ابعاد۵۰×۱۰۰سانتی متر تولید می شود که در صورت سفارش در اندازه های مختلفی نیز تولید میشود.

یونولیت های قوس دار کاربرد بیشتری داشته و بیشتر مشتریان از ان استفاده می نمایند چرا که اولا پشتی با ان فرم بهتری خواهد دارد و همچنین رویه های پشتی در ان نمایی بهتر خواهند داشت و دیگر اینکه تکیه دادن به انها در این حالت بهتر و راحتر می باشد .

پشتی های پرزی کار و مواد بیشتری در انها مورد استفاده قرار می گیرد که مسلما با قیمت بیشتری به فروش می رسد .

بعضا مشتریان بدنبال خرید پشتی فرش با قیمت پشتی ارزان می باشند که تولید کنند گان در تولید پشتی های یونولیتی از فوم های درجه سه و چهار استفاده نموده که قیمتی برابر با قیمت پشتی معمولی پیدا نموده که مناسب برای پشتی سفره خانه های سنتی است که بیشترین استفاده از ان را دارند.

 

قیمت انواع پشتی

 

مزایای یونولیت در پشتی های جدید

از مزایای استفاده از این یونولیت ها در پشتی سنتی جدید این است که وزن نسبتا سبکتری نسبت به مدل پرزی ان دارد و حمل ان راحتر خواهد بود.

در  یونولیت های قدیمی است با تعبیه سوراخ در داخل انها سپس پر نمودن ان از گچ یا سیمان باعث می شود  تا کمی وزن دار و سنگین شود ولی

در مدل های یونولیت های جدید از سفال  در وسط انها استفاده می شود که توسط دستگاه تزریق دور سفال به صورت فشرده فوم تزریق نموده و به صورت اماده  و محکم از دستگاه خارج می شود.

یونولیت ها از دوام خوبی برخوردار میباشند ولی خصوصیتی که باز پشتی های جدید دارد این است که در حال اگر بر اثر ضربه ایی یو نولیت اسیب ببیند به راحتی و با قیمت مناسبی تعویض خواهد شد.

یونولیت های فشرده تر با درجه یک نسبت به یونولیت شبیه ان از قیمت بیشتری برخوردار بوده ولی به واسطه دوامی که دارد برای خرید باصرفه تر خواهد بود.

یونولیت ها از قیمت های ارزان تهیه می شود که این قیمت پشتی فرش های کاشان را کاهش می دهد.

 

قیمت انواع پشتی

 

قیمت انواع پشتی ماشینی کاشان

قیمت انواع پشتی های جدید به فراخور مواد داخل پشتی ها و همینطور جنس الیاف رویه های پشتی متفاوت می باشد به عنوان مثال رویه پشتی ها بسیار تعیین کننده در قیمت پشتی ها میباشد که در رویه فرش ها با الیاف متفاوتی تولید می شود.

که به الیاف نخ اکرولیک ، پلی استر و الیاف بی سی اف می توان اشاره نمود که از این ها الیاف اکرولیک بهترین نوع نخ می باشد که بیشتر از پنبه بوده و دارای قیمت بالاتری نیز می باشد و همینطور تراکم بافت رویه ها نیز قیمت های پشتی را تغییر خواهد داد هر چه تراکم بافت انها بالاتر باشد از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود.

مواد داخل پشتی نیز از مواردی است در تغییر قیمت انواع پشتی ها تفاوت ایجاد می نماید که در انواع پشتی ها از مواد مختلفی استفاده می گرددکه همانطور که از ذکر شد موادی به مانند

  • یونولیت یا فوم
  • پرز یا پنبه به همراه تخته
  • ابر فشرده

که هر کدام از این موارد می تواند در شهر های مختلف تنها از یک نوع ان استفاده گردد.

ولی تولید بیشتر شهر کاشان پشتی با یونولیت و پشتی پرزی است که از قدیم مصرف داشته است .

مسلما پشتی های پرزی هم به واسطه کار بیشتر برای تولید ان و هم گران تر بودن مواد  از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

در قیمت پشتی ماشینی ارزان با مواد داخل انها می توان از یونولیت های درجه ۲ و ۳ استفاده نمود و یا اندازه های انها را در اندازه ۵۰ در ۸۰سانتی کمتر قرار داد که رویه با این ابعاد نیز یافت می شود که بیشتر به عنوان پادری فرش از انها استفاده می نمایند.

قیمت پشتی ماشینی ارزان را بیشتر برای صاحبان رستوران ها و سفره خانه های سنتی مناسب می باشد که تعداد زیادی از این پشتی ها را فضای داخل سفره خانه خود نیاز دارند.

مراکز فروش اینترنتی پشتی یکی از بهترین راه های خریدبرای مشتریان می باشد که هم برای تولید کنند گان قابل صرفه بوده و هم مشتریان می توانند انواع این پشتی ها را با قیمت های پاینتری و با قیمتی برابر تولید دریافت دارند.

برای دریافت قیمت فروش پشتی ماشینی جدید به صورت عمده و مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس

وحیدرضا کاظمی:

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۰۹۳۶-۰۳۸-۳۹-۲۹

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!