فروشگاه اینترنتی پشتی

فروشگاه اینترنتی پشتی فرش انواع پشتی دیواری و پشتی منزل  کاشان را با طرح های زیبای فرش از طریق فروشگاه های اینترنتی به تمام نقاط کشور به فروش می رساند.

 

فروشگاه اینترنتی پشتی

پشتی فرش مناسب

پشتی فرش  ازجمله رایج ترین پشتی هایی هست که در بیشتر نقاط کشور ازا نها استفاده می شود.

به طور کلی پشتی ها را در نقاط مختلف کشور با نام های مختلفی نام می برند.

ولی رایج همان پشتی فرش است که با رویه های فرش تولید می شودشهرکاشان یکی از مراکز تولید پشتی در کشور است و این به واسطه سابقه دیرین این شهر در تولید فرش های دست بافت و ماشینی می باشد و به این دلیل که رویه های فرش نیز از فرش تولید می شود این است که پیشتاز درتولید این پشتی ها می باشد.

بافت این رویه های پشتی که توسط دستگاه های تولید فرش بافته می شود  بر ارزش و بهای ان اضافه نموده است چراکه مردم از دیر باز علاقه ایی خاصی به فرش های کاشان داشته اند

این پشتی ها را با رویه های شبیه فرش بافته می شود که جذابیت بیشتری را برای فضای خانه ها ایجاد می نماید.

 

تولید و فروش پشتی فرش کاشان

بعد بافت رویه های پشتی نوبت به تولید پشتی می شود که فرایند دوخت وپر کردن پشتی در کارگاه های تولید پشتی انجام می گیرد که با مواد مختلفی این پشتی ها پر می شود که بیشترین مواد یا با فوم های فشرده و یا پرز  و پنبه می باشد.

بهترین کیفیت پشتی با رویه های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰شانه تولید می شود  که با مواد پرز و تخته  در انها پر شده باشد ولی بیشترین فروش تولید پشتی با رویه های۷۰۰شانه است که طرح های بسیار متنوعی داشته و قیمتی نسبتا مناسبی داشته و خریداران زیادی از این طرح ها استقبال نموده اند.

بیشترین تولید این پشتی های فرش ماشینی در شهر صنعتی کاشان انجام می گیرد و این به واسطه تولید فرش در این شهر می باشد و بعد تولید رویه در کارگاه های تولید پشتی تبدیل به پشتی می گردد.

البته پشتی های دیگری نیز از تولید بالایی برخوردار بود به مانند پشتی های مبلی و  یا ترمه که رویه های انها از پارچه می باشد که قیمتی بسیار مناسبتر از پشتی فرش ها خواهند داشت و داخل انها را نیز بیشتر با پرز و یا ابر های فشرده قرار داده که با قیمت های مناسبی که دارند بیشتر برای سفره خانه های سنتی بسیار کاربرد دارد.

البته تولید پشتی های کاشان نیز با الیاف متفاوتی تولید می شود که هرکدام قیمتی مجزا داشته ولی طرح و نقشه های انها در مدل های گونگون ان تقریبا یکی می باشد منتها بهترین نوع الیاف بافت انها از اکرولیک بوده که طرح های بسیار جذابی دارد.

در بیشتر جاهای کشور که به مراکز تولید فرش و رویه ها دور می باشند رویه ها را باقیمت عمده و مناسب تهیه نموده و خود با ایجاد کارگاهی در شهر خود این رویه را بعد از تبدیل به پشتی در شهر خود و یا شهرهای اطراف به فروش می رسانند.

مجموعه اینترنتی ما  علاوه بر فروش انواع پشتی های خانگی به صورت عمده و تکی انواع رویه های بافت کاشان را با تراکم ها و کیفیت متنوع و را با بهترین طرح های به روز را فراهم اروده و انواع سفارشان را برای تولید کنندگان در سراسر کشور می پذیرد و حتی می تواند بستری برای ارتباط برای صادرات به کشور های همسایه را برای مشتریانی که تمایل به صادرات این محصول را داشته باشند را  فراهم اورده است.

 

 

قیمت عمده پشتی فرش ماشینی کاشان

 

قیمت پشتی ماشینی با توجه به رویه های ان و مواد داخل انها تعیین می گردد که رویه های انها  از جنس فرش بوده این مزیتی برای پشتی فرش های ماشینی حساب امده  و این رویه ها نیز خود به عواملی چون تراکم کیفیت بافت انها و دیگر جنس الیاف انها تعیین می گردد.

پشتی فرش ها طرح های متنوعی داشته و این برای انواع دکوراسیون های منازل و یا محیط هایی به مانند سفره خانه های سنتی مناسب می باشد.

یکی از بهترین و پر فروش ترین نوع پشتی فرش های ماشینی از نوع رویه با ۷۰۰شانه می باشد که در نوع خود هم از کیفیت و زیبایی مناسبی برخوردار بوده و هم طرح های بسیار متنوعی دارد.

قیمت پشتی فرش ۷۰۰ شانه در مدل دیگر پشتی از قیمت مناسبتری برخوردار می باشد و این باعث فروش بیشتر این مدل پشتی ها می گردد.

پشتی های ۷۰۰ شانه در دو مدل یونولیتی و پرزی تولید می شود که مدل پشتی های یونولیتی به واسطه قیمت های ارزانتر و قابلیت هایی همچون قابل شستشو بودن وسبک بودن انها بیشتر مورد علاقه و توجه مشتریان می باشد.

جنس الیاف پشتی های ۷۰۰ شانه اکرولیک بوده و با دستگاه های مدرن و به روز بافت می شود .

سایت های مجموعه ما با در نظر گرفتن سلایق متفاوت مدل های متنوع انواع پشتی های ۷۰۰ شانه را برای مشتریان فراهم اورده است.

همچنین مجموعه اینترنتنی ما با تولید کنند گان و مغازه داران  در سراسر کشور ارتباط داشته و انواع  رویه و  پشتی ها را با قیمت های عمده در دسترس انها قرار می دهد.

 

 

فروشگاه اینترنتی پشتی

 

فروشگاه های اینترنتی  یکی از بهترین مراکز مجازی هستند که این محصولات را با قیمت های بدون واسطه و مناسب در دسترس مشتریان قرار می دهند.

سایت های گروه اینترنتی ما با نگاه مشتری مداری انواع مدل پشتی های جدید را با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان خود در تمام نقاط کشور قرار می دهد.

دسترسی اسان  وسریع و  قیمت های مناسب و طرح های زیبا از مزیت های مهم برای مشتریان خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی ما می باشد که همیشه رضایت مشتری را برای خرید پشتی فرش  دلخواه را  برای انها به همراه داشته است.

مشتریان می توانند این پشتی ها را با قیمت های تولید و بدون واسطه از طرف فروشگاه اینترنتی پشتی خرید نمایند کما اینکه تولید انبوه و عمده خود قیمت های این محصول را کاهش داده و توانسته فروش بالایی را نیز به همراه داشته باشد.

برای انتخابی مناسب قبل از خرید با مدیریت فروش ما تماس داشته باشید.

وحیدرضا کاظمی

  • ۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳۴
  • ۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!