پشتی ماشینی طرح افشان

پشتی ماشینی طرح افشان و انواع پشتی فرش کاشان با طرح های زیبا و با قیمت های عمده و ارزان در سایت های اینترنتی ما در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار می گیرد.

 

 

طرح های پشتی

پشتی از اقلام منازلی هستند که از قدیم تا به امروزه جز لوازم ضروری خانه ها به حساب می امد هرچند که امروزه با وجود  دکوراسیون هایی مبلمانه برای خانه زمانی از رونق انها کم گردید ولی باز امروزه شاهدیم که مردم به طرف سبک های سنتی رو اورده اند.

پشتی ها سنتی را بانام های مختلفی رواج دارد  مانند پشتی منزل یا پشتی خانه و یا پشتی دیواری که تماما به یک معنی می باشد.

کما اینکه بعضا در مناطق مختلف کشور مدل های پشتی متفاوت بوده و این تفاوت شامل جنس پشتی ویا شکل و شمایل پشتی می باشد که اشکال گوناگون می تواند می تواند داشته باشد مانند پشتی های مبله که با پارچه های مبلی تولید می شود و یا با پارچه های جاجیم ولی به طور کلی تماما یک نوع کاربرد دارد.

 

پشتی ماشینی طرح افشان

 

پشتی فرش ماشینی

ولی می توان گفت رایج ترین پشتی سنتی که از قدیمی به یک طرح و شکل بوده پشتی فرش های ماشینی بوده که با وجود سالیان زیادی که از تولید انها می گذرد همچنان جایگاه خوبی بین مردم داشته و بسیار پر مصرف می باشد این پشتی ها با طرح های زیبایی که دارد توانسته دوباره جایگاه خوبی بین مردم داشته باشد.

پشتی های ماشینی به واسطه رویه های انها به این نام شناخته می شوند چراکه رویه های انها از جنس فرش های ماشینی بوده که با دستگاه هایی نیز تولید می شود که همان فرش های ماشینی تولید می گردد  رویه ها را معمولا در کنار فرش های ماشینی ۹متری بافته می شوند که بتوانند باقی مانده ظرفیت دستگاه های تولید تا فرش های ۱۲ متری را تکمیل نمایند.

رویه های پشتی پس از تولید توسط کارگاه های تولید پشتی تبدیل به پشتی شده وبه بازار به فروش می رسد

در بیشتر شهر های دور از مرکز تولید این رویه ها را ب ه صورت عمده خریداری نموده و با ایجاد کارگاهای تولید پشتی انها را تبدیل به پشتی نموه و به مردم خود و شهر های اطراف به فروش می رسانند و این گونه برای انها بسیار با صرفه تر خواهد بود.

 

 

طرح های پشتی های ماشینی

برای مشتریان بسیار با سلایق متفاوت مهم است چه مدل و طرحی از فرش های ماشینی را برای خانه هایشن انتخاب مینمایند به همان صورت پشتی ها نیز از همین مقوله می باشد پشتی ها در بسیار از طرح ها را به مانند فرش های انها بافته می شو که بتواند سلایق مختلف را جذب نمایند.

پشتی ها در طرح های زیبای متنوعی تولید و بافت می کنند که از انها می توان به پر مصرف ترین انها از قبیل

  • ارکیده
  • پرهام
  • حوض نقره
  • کهکشان
  • افشان
  • و …

اشاره نمود که در رنگ بندی سرمه ایی، کرم و گردویی مصرف بیشتری دارد.

 

پشتی ماشینی طرح افشان

 

پشتی طرح افشان کاشان

پشتی فرش ماشینی که با رویه هایی از جنس فرش تولید می شود با طرحهایی شبیه فرش را با مدل ها  ونقشه های متنوعی تولید می کنند

که یکی از این طرح ها که بسیار محبوب شده و در بین تولید کنند گان نیز از تولید بالایی داشته پشتی ماشینی طرح افشان می باشد که در رنگ های سرمه ایی و کرم ان بسیار مورد پسند واقع شده است.

طرح افشان بر گرفته از طرح سنتی و قدیمی قالی های دست بافت و ماشینی قدیمی دارد که در قدیم نیز بسیار مورد استفاده قرار می گرفت این طرح در بافت گلیم فرش ها نیز بسیار به کاربرده می شود و نقشه ایی است که به واسطه مدل زیبای ان کماکان شاید در صدر یکی از پر فروش ترین طرح ها می باشد.

فرش های طرح افشان نیز کماکان امروزه یکی ازپر فروش ترین مدلهای فرش های ماشینی است بین مشتریان است که می تواند با پشتی های درخانه فضای زیبایی را برای هر بیننده ایی اشته باشد البته امروزه طرح های و نقشه های پشتی های افشان بسیار بیشتر شده است که جوابگوی علائق مختلف مشتریان میتواند باشد.

 

 

فروش پشتی ماشینی طرح افشان

 

در سایت های ما انواع پشتی ماشینی طرح افشان با رنگهای زیبا و دلخواه از قبیل سرمه ایی و گرم و گردویی و ابی وجود داشته و این کار را برای مشتریان راحت نموده است.

فروش انواع پشتی های ماشینی کاشان با طرح های متنوع و زیبا از طریق سایت های اینترنتی ما برای مشتریان در سراسر کشور هموار گردیده است تا مشتریان بتوانند به راحتی با انتخاب محصول دلخواه هشان بدون  حضور این کالا را در درب منزلشان تحویل بگیرند.

و این برای مشتریان بسیار راحتر خواهد بود چراکه امکان دارد که  نمایشگاهها و فروشگاه های موجود در شهر های دور از کاشان همه طرح های موجود در بازار را نداشته باشد و مشتریان  نتوانند انتخاب دلخواه هشان را تهیه نماییند.

چراکه مشتریان به دنبال طرح هایی هستند که با فرش هایشان هم خوانی داشته باشد و یا به مانند خود انها باشد که فراهم اوردن هر طرحی  با همراهی سایت های ما برای مشتریان فراهم گردیده است.

 

 

 

خریداران می توانند جهت خرید پشتی فرش های طرح افشان  از طریق سایت های تجاری مجموعه ما سفارش خود را انجام داده و ازاین طرح های زیبا در منزل خود لذت ببرند.

برای خرید انواع پشتی های ماشینی با ما تماس داشته باشید.

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹۲۹

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!