فروش پشتی فرش

تولید و فروش پشتی فرش ، پشتی دیواری ، پشتی منزل و کناره با مدل های متنوع و زیبا با قیمت تولید وبا رویه های بافت و تولید کارخانه ههای کاشان از طریق فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان عرضه می شود.

 

 

پشتی های خانگی

 

پشتی فرش که با نام های پشتی دیواری و یا پشتی های منزل  در گذشته در  تمام خانه های ایرانی یافت میشد.

امروز کار برد و طرفدار های آنها کمتر شده اما هنوز هم در بسیاری از منازل سنتی ایرانی ها یافت میشود.

پشتی ها در مدلهای متنوعی تولید می شود که در بازار انواع انها موجود می باشد به مانند پشتی های مبلی و یا پشتی های خلیجی و یا پشتی های گلیمی و پشتی های فرش که یکی از انواع قدیمی ترین نوع پشتی های که مدل های سنتی ان در قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است پشتی با روریه های قالی بوده که به صورت دست بافت توسط زنان روستایی بافت می شده که بعد از بافت رویه توسط کارگاه های دوخت پشتی به پشتی های دست بافت تبدیل می شده است.

که امروزه نیز مل های ماشینی ان فراوان مورد مشتریان در گوشه گوشه کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

از این محصولات به عنوان تکیه نشستن استفاده میشود در نتیجه نرمی و راحتی آنها آپشن انتخابشان است. در ادامه به ویژگی هایی که در هنگام خرید پشتی فرشی ها باید به آنها توجه شود می پردازیم:

  • تراکم بافت فرش رویه
  • جنس الیاف پر کننده پشتی
  • کیفیت دوخت دور پشتی

ایده آل بودن در ویژگی های فوق تمام خواسته هایی هستند که از یک پشتی فرشی انتظار میروند.

همچنین امتیاز هر یک از این ویژگی ها تاثیر مستقیمی یر قیمت پشتی دیواری مورد نظر دارد.

 

 

پشتی فرش های ماشینی بافت کاشان

 

پشتی فرش ها یکی از انواع پشتی های سنتی بوده که در قدیم در خانه های پیشینیان مان از انها نیز استفاده می شده است که رویه های انها را از جنس فرش های دست بافت و یا قالی استفاده می نمودند و بعد فرایند دوخت انها را تبدیل به پشتی نموده و استفاده می کردند.

پشتی فرش های جدید نیز جنس رویه های انها از فرش های ماشینی بوده و به پشتی های ماشینی نیز شناخته می شود که از همان الیاف و مواد فرش  در انها به کار می رود جنس این رویه ها از سه نوع الیاف اکرولیک ، پلی استر و بی سی اف بوده که در تراکم های مختلف بافته می شود.

طرح های این پشتی ها نیز به مانند فرش های ماشینی کاشان بافته می شود که تناسب و زیبایی بیشتری را برای خانه ها به همراه داشته باشد.

طرح هایی به مانند

  • طرح افشان
  • طرح کهکشان
  • طرح حوض نقره
  • طرح ناردون
  • طرح ارکیده

از طرح هایی هستند که با توجه به طرح های زیبا و به روزی که هروز بر تنوع انها اضافه می شود ولی کماکان مورد توجه مردم و مشتریان قرار گرفته است.

وبا توجه به زیبایی از طرح های فرش اقباس گرفته که مدل های ان در بازار موجود می باشد.

مدل های جدید این پشتی ها به صورت دوخت رویه با پارچه انجام می گیرد که با ایجاد زیپی برای قرار گزاردن یونولیت های فشرده در داخل انها کار تولید انها انجام می گیرد که وجود زیپها برای شستشوی رویه های فرش انجام می گیرد که بتوانند انها را در صرت کثییفی و یا الودگی انها به راحتی رویه ها را خارج نموده و شستشو نمایند.

 

فروش پشتی فرش

 

تولید پشتی فرش کاشان

 

کاشان به عنوان تولید کننده برتر انواع فرش های ماشینی بوده که در این زمینه و حوزه های مشابه ان توانسته شهرت جهانی نیز داشته باشد و به همین علت این تولید کنندگان رویه های پشتی ها را نیز  جزو تولیدات خود قرار داده اند تا بتوانند نیاز مشتریان را رفع نمایند.

رویه های پشتی معمولا در کنار فرش های ۹متری بافت می شود که بتواند ظرفیت دستگاه را تا ۱۲ متر تکمیل نماید یعنی عرض دستگاه تا چهار متر گنجایش بافت داشته و فرش های ۹ متری که عرض ۳٫۵ دارند ۰٫۵متر فضای خالی داشته تا عرض کامل دستگاه تا ۴ متر پر شود و به همین خاطر عرض رویه به صورت استاندارد به صورت ۰٫۵متر بوده و طول ان را تا حد ۱متر قرار می دهند که ابعادی متناسب و زیبا داشته باشد.

رویه ها بعد از تولید توسط کارگاهها های تولید پشتی تبدیل به پشتی شده و در دست مشتریان قرار می گیرد.

طرح های پشتی های جدید با تنوع طرح و رنگ بندی های زیبا و همچنین کیفیت های مطلوبی که دارد توانسته هروز مشتریان بیشتری را به خود جلب نماید .

تولید انواع طرح های پشتی فرش های ماشینی کاشان به دو صورت پشتی های پرزی  وپشتی ههای یونولیتی انجام می گیرد که هرکدام با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می گردد .

البته بیشترین تولید مرتبط با پشتی های یونولیتی است که به واسطه استفاده یونولیت های جدید در انها از استقبال بیشتری توسط مشتریان برخورداربوده است یونولیت هایی که با دستگاههای تزریق به صورت فشرده و پرس شده تولید می شود دارای دوام و استحکام خوبی بوده و استفاده انها در پشتی ها باعث وزن سبک پشتی می باشد که برای مشتریان قابل توجه بود است.

در جولوی یونولیت های جدید یک قوسی را تعبیه نموده اند که این باعث زیبایی بیشتر پشتی شده و هم تکیه و لم دادن بر ان را راحتر مینماید.

 

 

 

 

قیمت پشتی فرش

 

 پشتی فرش  یکی از عمده محصولات نمایشگاههای کاشان می باشد بیشترین فروش این محصول را در کشور داشته و از صادرات خوبی نیز برخوردار می باشد.

قیمت پشتی فرش ها با توجه به رویه های انها مشخص می گردد که رویه هایی با جنس اکرلیک و یا پلی استر و یا بی سی اف بافت می شود که هرکدام با قیمت ههایی به بازار عرضه

پشتی های ماشینی کاشان  که معمولآ با طرح های فرش ها بافته میشوند تراکم های مختلفی دارند که چیزی حدود  ۴۰۰ شانه تا ۱۲۰۰ شانه تراکم بافت دارند. این تفاوت تراکم یکی از علت هایی است که موجب تفاوت قیمت آنها میشود.

این پشتی ها میتوانند با انواع پرز و الیاف یا فوم پر شوند که کیفیت فوم ها با یک دیگر متفاوت است. انواع فوم درجه یک یا معمولی وجود دارد که قیمت خرید متفاونتی دارند  و همین موضوع سبب تفاوت در قیمت تمام شده این محصولات میشود.

دور دوزی پشتی ممکن است دست بافت یا ماشین بافت باشد که با توجه به استحکام همچنین جنس نخ به کار رفته سبب تفاوت در قیمت فروش این محصولات میشود.

در نهایت نیز باید بدانیم که خرید عمده محصولات سبب تخفیف بیشتر در تعداد و همچنین ارزان تر شدن قیمت خرید محصولات به صورت عمده یا جزئی میشود.

 

 

فروش عمده انواع پشتی فرش

 

شهر های مختلفی در ایران هستند که به عنوان تولید کننده و فروش پشتی فرش به صورت عمده در کشور شناخته شده اند. که رویه های پشتی را از کارخانه های تولید رویه به مانند کاشان خریداری نموده و در شهر خود تبدیل به پشتی نموده ودر دسترس مشتریان قرار می دهند.

این کارخانه ها محصولات تولید شده خود را به شهر های مختلف ارسال میکنند و همچنین نمایندگی های فروش خود را در شهر های مختلف گسترش می دهند. به این ترتیب امکان خرید انواع پشتی فرش در کیفیت ها و قیمت های متفاوت به صورت مستقیم و عمده امکان پذیر است.

علاوه بر روش خرید مستقیم این محصول از کارخانه ها امکان خرید از فروشگاه های تک فروشی سطح شهر یا سایت های فروشگاهی نیز امکان پذیر است.

خرید این محصولات به گونه ای است که سفارش خود را ثبت کرده و هزینه محصول و حمل و نقل را به صورت خرید اینترنتی پشتی از طریق پایانه های آنلاین پرداخت کرده  و محصول در محل مورد نظر شما تحویل میشود.

سایت های اینترنتی ما با توجه به رضایت مندی مشتریان انواع پشتی فرش های ماشینی را با بهترین طرح  و نقشه های سنتی و مدرن را در بر داشته و کیفیت را سرلوحه عرضه محصولات برای مشتریان میداند .

 

انواع فروش پشتی فرش از طریق سایت های ما برای مشتریان فراهم گردیده است با ما تماس بگیرید.

مدیریت مجموعه

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹۲۹

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!