قیمت فرش گبه

قیمت فرش گبه ماشینی بافت کاشان با مدل گبه های جدید با قیمت کارخانه و به صورت عمده توسط سایت های اینترنتی و انلاین به مشتریان در سراسر ایران عرضه می گردد.

 

 

 

قیمت فرش گبه

 

 

فرش گبه چیست

 

گبه ها یکی از زیبا ترین و سنتی ترین زیر اندازهایی است که از زمان های قدیم مورد استفاده انسان ها قرار می گرفته است.

همانگونه که از نام گبه پیداست و از قدیم الایام نام آن را شنیده ایم، باید بگوییم که گبه یک نوع زیر انداز است.

این زیر انداز زیبا، ارزشی سنتی و هنری دارد و شاید بتوان گفت ارزش آن با فرش برابری می نماید.

گبه نوعی زیر انداز است که نه تنها در کشورمان ایران، بلکه در تمام دنیا شهرتی جهانی دارد و طرفداران بیشماری از گبه به عنوان زیر انداز استفاده می کنند.

اگر بخواهیم به تاریخچه ی استفاده از گبه نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد که گبه از زمان های بسیار دور، شاید از زمان انسان های اولیه به عنوان یک زیر انداز استفاده می شد.

دلیل اهمیت گبه به این دلیل بود که می توانست از انسان ها در برابر سرمای زمین حفاظت کند.

گبه در مناطق مختلفی تولید می شود که عبارت است از شهر هایی به مانند :

  • بوشهرو
  • خراسان
  • شیراز
  • کاشان

گبه از جنس فرش و قالی است و تفاوت اصلی آن با فرش در این است که اندازه های آن کوچک تر است، اما دارای پرز هایی بلندتر می باشد و معمولا به دست عشایر ایران زمین تهیه و بافته می شود و از دیر باز تاکنون عشایر کشورمان و بسیاری از مردم روستاهای ایران، به بافت گبه فرش مشغول هستند و از این راه کسب درآمد و روزی حلال می کنند.

 

 

فرش گبه های جدید ماشینی

 

امروزه به مانند تمام  صنایع دستی که با مدل های متنوع به صورت های ماشینی تولید می شود گبه ها نیز از این مورد مثتثنی نبوده و انواع مدل های ان به صورت ماشینی توسط دستگاه ههای مکانیزه تولید می شود.

تولید کنند گان سعی بر ان دارند که بافت این گبه ها به مانند بافت سنتی گبه ها باشد که برای مصرف کنند گان طرح های سنتی را تداعی نماید از بارزترین شباهت گبه های سنتی با ماشینی طرح و نقشه های گبه می باشد که این طرح ها به مانند طرح های سنتی که بیشتر در اشکال هندسی و گل و گیاه بافته می شود

شباهت دیگر نوع ماشینی و دست بافت این گبه در نوع بافت انها می باشد که گبه های جدید ماشینی نیز دارای پرزهای بلندی است که انها را از انواع گلیم فرش ها متمایز می نماید.

به واسطه لطافت و نرمی که در طرح های بافت گبه وجود دارد این محصول را به منند فرش نموده و مشتریان می توانند انواع گبه ها را با قیمت های پایینتر از فرش هی ماشینی تهیه نمایند.

علاوه بر انکه تولید کنندگان برای انگیزه بیشتر مشتزان طرح های گبه های جدید را مانند فرش های ماشینی بافت می کنند که نقشه و طرح های زیبایی را ایجاد نموده است.

گبه های ماشینی را در ابعاد متنوعی تولید می نمایند و حتی ابعاد کوچکتر انها را برای پادری نیز مصرف زیادی داشته وطرح های زیبایی را برای انهابه کار گرفته اند که در ابعاد ۵۰ در ۸۰ سانتی متر تولید می گردد.

وحتی بعضی از صاحبان سفره خانه های سنتی انواع مدل های زیبای گبه را برای رویه های پشتی به عنوان پشتی سنتی استفاده می نمایند که فضای زیبای را برای مکان های مورد نظر ایجاد می نماید.

 

 

مرکز تولید و پخش فرش طرح  گبه ماشینی

 

بیشترین تولید این فرش طرح گبه شهر کاشان می باشد که این شهر در تولید فرش های ماشینی نیز پیشتاز بوده است.

تولید کنند گان فرش های کاشان که از قدیم بافنده های اصلی فرش های دستبافت بوده و به تولید فرش های ماشینی روی اورده اند

شهر کاشان امروزه به عنوان اصلی ترین تولید کنند انواع فرش های طرح گبه در کشور می باشد. و کارخانه های زیادی در این شهر به بافت این محصول روی اورده اند.

تولیدکنندگان برای جلب  نگاه مشتریان در جهت علاقه مردم به این گبه ها انواع تولید ماشینی این گبه را  را در برنامه های تولید خود قرار داده و جزو صادر کنند گان این کالا به کشور های اسیایی و حتی کشورهای اروپایی شده اند.

انواع  گبه با طرح های زیبادر ترکیب رنگ ۶ ، ۸ و ۱۲ رنگ  و با کیفیت ۳۲۰ شانه و ۵۰۰ شانه تولید می شود که

جنس انها از الیاف هیت ست شده می باشد که نسبت به الیاف پلی استر ارزان تر بوده

ولی ترکیب رنگ های ان ها از ۶ الی ۱۲ رنگ بوده که استحکام بیشتری نسبت به انها دارد. و جزو محصولات و کالاهای زینتی با ارزش و گرانبها در نوع خود می باشد.

 

 

 

تولید گبه های کناره متری بافت کاشان

 

یکی از تولیدات اصلی گبه ها به صورت کناره می باشد همچون گلیم فرش های کناره  که به گبه متری و یا گبه رولی شناخته می شود و  که از پر مصرف ترین نوع تولید گبه بوده که

بخش انبوه این تولیدات به این گبه ها اختصاص داده شده است.

این نوع تولید بیشتر در راه پله ها و یا را ه رو ها و در بعضی از جاها در کنار فرش ها برای خالی نماندن فضای اتاق به صورت کناره مصرف داشته و جلوه ایی زیبایی را به راه روها ویا راه پله می بخشد.

یک مدل گبه روپله ایی نیز به طرح های جدید گبه ها اضافه شده که ابعاد کوچکتری به اندازه ابعاد سطح یک پله در  اندازه های متنوع تولید می شود که به نام گبه روپله ایی تکی شناخته می شود که طرح های زیادی داشته و مشتریان از این نوع مدل  نیز برای راه پله های خانه هایشان بسیار استفاده می نمایند.

قیمت محاسبه این مدل نیز به مانند انواع دیگر گبه ها به صورت متر مربع محاسبه می شود .

به تنوع فضاهای مممکن در خانه در ابعاد مختلف تولید کنندگان ابعاد بسیار متنوعی را برای گبه های متری در نظر گرفته اند که مشتریان می توانند بر حسب نیاز مصرفی شان با هر اندازه ایی این گبه ها را تهیه نمایند.

سایت های اینترنتی ما انواع مدل های گبه ها جدید را با بهترین طرح های موجود بافت کارخانه های  کاشان را فراهم نموده تا مشتریان با انتخابی مورد دلخواهشان خرید رضایت مندی را داشته باشند.

 

قیمت فرش گبه

 

قیمت انواع فرش های گبه ماشینی کاشان

 

گبه های ماشینی محصولی بین گلیم و فرش ها هستند و از انجایی که طرح هایی شبیه به گلیم ها دارد بعضا انها را گلیم هم می شناسند ولی به واسطه طول خوابی که دارد ان ها را به فرش ها نیز نسبت داده اند.

ولی قیمت خرید فرش گبه ماشینی نسبت به نوع دست بافت ان بسیار مناسبتر می باشد و از این لحاظ مشتریان زیادی علاقه مند برای تهیه این طرح های زیبای این محصول می باشند.

جنس  گبه همانطور که گفته شد از الیاف هیت ست شده می باشد که قیمتی مناسبتر از فرش داشته  ولی با این حال قیمت های ان از گلیم فرش ها به مراتب بالاتر بوده ولی با طرح های زیبایی که دارد  توانسته مشتریان زیادی را جذب این کالاهای با ارزش نماید.

قیمت فرش گبه ماشینی را بر حسب متر مربع تعیین می نمایند و با توجه به اینکه گبه ها را در اندازه و ابعاد متنوعی تولید می نمایند برحسب محاسبه متر مربع قیمت انها مشخص می گردد. .

 

 

قیمت فرش گبه

 

فروش عمده و خرد نقدی مستقیم فرش گبه

 

همانطور که گفته شد بود تولید بیشتر این گبه شهر کاشان می باشد که برای خرید برای مشتریان در شهر های نزدیک کاشان می توانند با مراجعه به شهر کاشان و بازدید از نمایشگا های دایر در شهر خرید نقدی و مناسب را تهیه نمایند

مجموعه اینترنتی ما برای مشتریانی که قادر به مراجعه حضوری نمی باشند برای رفاه مشتریان سایت های اینترنتی را در نظر گرفته اند که می تواننند با خریدی با قیمت های مناسب و دست اول از کارخانه این محصولات را خریداری نمایند

فروش گبه کاشان عمده نیز یکی از راه های خرید از مجموعه ما می باشد که صاحبان مغازه و یا فروشگاه های تامین کالا می توانند قیمت فرش گبه ها را با قیمتی مناسبتر خریداری  و در دسترس مشتریان  در شهر های خود قرار دهند.

خرید عمده برای مشتریان دارای تخفیفات ویژه ایی است که هم برای مشتریان و هم برای عرضه کنندگان این محصول با صرفه بیشتری خواهد بود.

برای اطلاع از انواع قیمت فرش گبه و گلیم در سایت ما، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید و گبه فرش مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

۰۹۱۳-۸۷۰-۱۵-۳۴

۰۹۳۸-۰۳۶-۳۹-۲۹

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!